ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 اسفند 1391     |     کد : 50369

استاندار آذربایجان ‌شرقی: آذربایجان ‌شرقی رتبه ششم جذب سرمایه‌گذاری را کسب کرد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رتبه ششم سرمایه‌گذاری کشور را کسب کرده‌ایم، گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، صادرات به عنوان یک راهبرد محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم هر مشکلی را در این مسیر برطرف کنیم.


 استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رتبه ششم سرمایه‌گذاری کشور را کسب کرده‌ایم، گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، صادرات به عنوان یک راهبرد محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم هر مشکلی را در این مسیر برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز ‌در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی، با اشاره به شرایط جدید پیش‌آمده در عرصه اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: افزایش نرخ ارز موجب شده‌ که مواد اولیه واحدهای تولیدی با قیمت بالایی تهیه شود که این امر سرمایه در گردش بیشتری را طلب می‌کند.

وی با تاکید بر همکاری و همراهی بیش از پیش بانک‌ها برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی‌ افزود: واحدهای تولیدی برای اینکه بتوانند محصولات خود را صادر کرده و با بازگشت سرمایه حاصل از آن تولید خود را افزایش دهند نیاز به نقدینگی بیشتری دارند که در این راستا همکاری بانک‌ها می‌تواند راهگشا باشد.

علیرضابیگی اضافه کرد: واحدهای تولیدی ما از نظر تکنولوژی و امکانات تولید در سطح بالایی قرار دارند و اگر نقدینگی مورد نیاز آنها تامین شود خواهند توانست بازارهای جدیدی را برای عرضه محصولات خود پیدا کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برگزاری سه دوره همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تبریز، گفت: خوشبختانه به واسطه حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان توانستیم در ارزیابی سال 90، رتبه ششم جذب سرمایه‌گذاری را در کشور کسب کنیم که این رتبه در رقابت با استان‌های برخوردار از مزیت نفت و گاز به دست آمده است.

وی با بیان این که قطعا امسال وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت، افزود: چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری اردیبهشت سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد و این همایش هرچه با شکوه‌تر برگزار شود نشان‌دهنده موفقیت در گام‌های قبلی و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران است.


نوشته شده در   چهارشنبه 9 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode