ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 8 اسفند 1391     |     کد : 50346

امام جمعه تبریز تاکید کرد: روحانیون باید برای مقابله با حیله های مختلف دشمنان آمادگی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی شدیدی که از سوی دشمنان اعمال می شود، روحانیون باید برای مقابله با حیله های مختلف آمادگی داشته باشند.به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری شامگاه دوشنبه در جمع طلاب حوزه علمیه سالار شهیدان تبریز اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حوزه های علمیه با پیشرفت های زیادی روبرو شده و تعداد مبلغان تربیت یافته در تمام شهرستان ها رو به افزایش است.

 خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی شدیدی که از سوی دشمنان اعمال می شود، روحانیون باید برای مقابله با حیله های مختلف آمادگی داشته باشند.به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری شامگاه دوشنبه در جمع طلاب حوزه علمیه سالار شهیدان تبریز اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حوزه های علمیه با پیشرفت های زیادی روبرو شده و تعداد مبلغان تربیت یافته در تمام شهرستان ها رو به افزایش است.

وی ادامه داد: با وجود این مساله هم اکنون در بسیاری از روستاها با نبود مبلغ دینی روبرو هستیم که در این خصوص باید جوانان علاقمند با تحصیل در حوزه های علمیه این مشکل را رفع کنند.

آیت الله شبستری افزود: به خصوص در زمان کنونی که تهاجمات فرهنگی علیه جوانان کشور شدت یافته و دشمنان در حال جنگ با باورها و مذهب مردم هستند حضور این جوانان و طلاب بیشتر به چشم می خورد.

وی با اشاره به اینکه طلاب در خط مقدم مبارزه با تهاجمات دشمنان قرار گرفته اند، افزود: روحانیون هم اکنون باید خود را آماده برای تمام حیله ها و نقشه های شوم دشمنان بکنند و با ترویج عقاید مذهبی هدایتگر دیگر افراد جامعه نیز باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: باید فرهنگ سازی مناسبی برای جذب جوانان به سمت علوم مذهبی صورت گیرد زیرا جامعه علاوه بر نیاز به رشته های دانشگاهی نیاز عمیقی به علوم حوزوی دارد.



نوشته شده در   سه شنبه 8 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode