ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 8 اسفند 1391     |     کد : 50339

تبریز در انتظار جشن پیروزی تراکتور/ آرزویی که چندان به درازا نکشید

امروز شهر تبریز غرق در شور و حالی وصف ناپذیر است، روزی است که تیم محبوبش یعنی تراکتورسازی...


خبرگزاری مهر:امروز شهر تبریز غرق در شور و حالی وصف ناپذیر است، روزی است که تیم محبوبش یعنی تراکتورسازی اولین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه خواهد کرد و این چیزی است که خیلی ها آرزوی تحقق آن را داشتند.به گزارش خبرنگار مهر، از ساعت 16:30 امروز با سوت داور چینی، اولین بازی آسیایی تیم تراکتورسازی در تاریخ حیات این تیم کلید خواهد خورد اما دوستداران این تیم محبوب، از ساعت 9 صبح در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حاضر می شوند تا در انتظار آغاز مسابقه یکی از نمایندگان فوتبال جمهوری اسلامی ایران در لیگ قهرمانان آسیا بنشینند.
حضور در لیگ قهرمانان آسیا حاصل تلاش سرخپوشان تبریز در فصل گذشته بود و از اینرو اخلاق و قدرشناسی ایجاب می کند که از امیر قلعه نویی و دیگر نفراتی که فصل گذشته در تیم تراکتورسازی زحمت کشیدند و رفتند، یادی شود. هر چند که قلعه نویی دل هواداران تراکتورسازی را شکست و راهی استقلال شد اما با این وجود تراکتورسازان همیشه نشان داده اند که قدر شناس زحمات آنهایی که برای تیمشان عرق ریخته اند، بوده و هستند.

امروز انتظار هواداران تراکتورسازی به پایان می رسد و آنها تیم خود را در سطحی بین المللی و معتبرتر می بینند. این حضور در آسیا قطعا شور و نشاط مردم تبریز و بویژه هواداران تراکتورسازی را بیشتر خواهد کرد و اکنون اتفاقی در حال رخ دادن است که حتی می توان ادعا کرد حلاوت آن بسیار بیشتر از صعود تیم تراکتورسازی به لیگ برتر پس از هشت سال در سال 88 خواهد بود.


اما شنیده ها حاکی از آن است که 91 هزار بلیت برای خرید تماشاگران و ورود آنها به ورزشگاه چاپ شده و آنها می توانند از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه با تهیه بلیت در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حاضر شوند.

رضا تقیون مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی از فروش بلیت بازی تراکتورسازی تبریز با الجزیره امارات از ساعت 9 صبح امروز خبر داد و گفت: نرخ تعیین شده برای این بلیت سه هزار تومان است.

وی اظهار داشت: بلیت بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با الجزیره امارات، از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 8 اسفند (امروز) در مبادی ورودی ورزشگاه یادگار امام (ره) فروخته خواهد شد.
تقیون اظهار داشت: درب ورزشگاه یادگار امام (ره) از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه باز بوده و تماشاگران می‌توانند بعد از خرید بلیت روانه ورزشگاه شوند.

وی همچنین از تماشاگران درخواست کرد تا از آوردن وسائلی که جزو لیست اقلام ممنوعه بوده خودداری کرده و با نیروی انتظامی و انتظامات ورزشگاه جهت برگزاری هر چه بهتر این بازی همکاری کنند.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان همچنین با اعلام لیست کامل اقلام ممنوعه در بازی‌های تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا، از تماشاگران بازی های این تیم خواست که حتما از همراه داشتن این وسائل هنگام ورود به ورزشگاه خودداری کنند.

وی افزود: از ورود CD، فندک، اشیا برنده (چاقو، تیغ)، کبریت، دوربین عکاسی حرفه‌ای، دوربین فیلمبرداری، مواد محترقه و منفجره، شیشه و ظرف غذا، لیوان، کارتن و مقوا، ساندیس و دیگر نوشیدنی‌های بسته‌بندی شده، قطعات الکترونیکی به غیر از تلفن همراه، لیزر، پتو، نوار چسب، فلاکس چای، ساندویچ و غذا، تراکت‌های تبلیغاتی بدون هماهنگی با حراست، یخ، گاز پیک نیک، آب معدنی و نوشابه، روزنامه، هر گونه اشیا قابل پرتاب، انواع میوه، انواع چوب و میله پرچم، چتر، کتاب، کلمن آب، پرنده و حیوانات خانگی، طبل و سنج،پرچم سایر کشورها، ساک و نایلون شخصی به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 8 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode