ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 اسفند 1391     |     کد : 50145

پرهیز از بیان سخنان تفرقه‌آمیز / مردم بی‌تفاوتان نسبت به سخنان رهبری را نمی‌بخشند

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با یادآوری بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، با قدردانی مجدد از حضور پرشکوه و عزتمندانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: اگر صدبار هم این تشکر تکرار شود، باز هم جا دارد و باید در مقابل این روحیه و بصیرت ملت ایران تعظیم کرد.

توصیه آیت‌الله مجتهدشبستری در آستانه انتخابات به گروه‌های سیاسی:

پرهیز از بیان سخنان تفرقه‌آمیز / مردم بی‌تفاوتان نسبت به سخنان رهبری را نمی‌بخشند 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسئولان و گروه‌های سیاسی در آستانه انتخابات از سخنان تفرقه‌آمیز پرهیز کنند، گفت: اگر فرد و یا گروهی برخلاف منویات رهبری حرکت کند، ملت ایران آنها را نخواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با یادآوری بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، با قدردانی مجدد از حضور پرشکوه و عزتمندانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: اگر صدبار هم این تشکر تکرار شود، باز هم جا دارد و باید در مقابل این روحیه و بصیرت ملت ایران تعظیم کرد.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: دشمنان در مقابل ایمان، عزم راسخ، بصیرت، شجاعت و تحمل ملت ایران در موضع انفعال قرار گرفته و بر همین اساس حرکات غیرمنطقی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: ایشان در سخنانشان با اشاره به مذاکره با آمریکا این عمل را غیرمنطقی دانسته و فرمودند اگر من این مذاکره را هم بپذیریم ملت ایران به هیچ‌وجه حاضر به این عمل نخواهند بود.

آیت‌الله شبستری خاطرنشان کرد: مقام عظمای ولایت در تبیین واقعیات و حقایق بحث مذاکره پنج نکته مهم، غیرمنطقی و متناقض بودن حرف و رفتار دولتمردان آمریکایی، تلاش آمریکایی‌ها برای تسلیم کردن ملت ایران به عنوان هدف اصلی مذاکرات، معنای حقیقی مذاکره در عرف قدرت‌های سلطه‌گر، دروغ و فریبکاری آمریکایی‌ها درباره برداشته شدن تحریم‌ها با مذاکره، و منطقی بودن رفتار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل پیشنهاد آمریکا را مورد تاکید قرار دادند.

وی، غرض اصلی دولتمردان آمریکا از طرح پیشنهاد مذاکره را تبلیغ و هیاهو درباره تسلیم شدن ملت و نظام ایران خواند و افزود: آنها می‌خواهند به ملت‌های مسلمان و سربرافراشته منطقه نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران هم با همه سرسختی و ایستادگی، عاقبت پای میز مذاکره و مصالحه آمد بنابراین شما نیز چاره‌ای جز تسلیم ندارید.




مسئولان و گروه‌های سیاسی بیانات رهبری را آویزه گوش خود کنند

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ وحدت در میان مسئولان سه قوه گفت: قضیه‌ای که در مجلس پیش آمد هم ملت و هم رهبر معظم انقلاب را به شدت ناراحت کرد چرا که به گفته این بزرگوار این نوع کارها بر خلاف شرع و قانون است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی‌ در خبرگان رهبری تصریح کرد: بیانات مشفقانه و دلسوزانه رهبری را که حرف دل مردم بود با جان و دل شنیدیم و از اظهار لطف معظم‌له به مردم آذربایجان و از رهنمودهای ایشان در زمینه مسائل سیاست خارجی و داخلی سپاسگزار بوده و نهایت تشکر خود را اعلام می‌کنیم.

آیت‌الله شبستری تاکید کرد: بیانات معظم‌له فصل‌الخطاب بوده و باید آویزه گوش تمام مسئولان و گروه‌های سیاسی قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مسئولان و گروه‌های سیاسی در آستانه انتخابات از سخنان تفرقه‌آمیز پرهیز کنند، گفت: اگر فرد و یا گروهی بر خلاف منویات رهبری حرکت کند، ملت ایران آنها را نخواهد بخشید.

آیت‌الله شبستری با اشاره به صدور حکم برای متهمان پرونده فساد مالی بزرگ، با تجلیل از این اقدام قوه قضاییه تصریح کرد: برخورد جدی و قاطع قوه قضائیه با عناصر پرونده فساد 3 هزار میلیاردی لبیک به خواست رهبری و مردم بود.


نوشته شده در   جمعه 4 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode