ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 دي 1391     |     کد : 47952

امام جمعه تبریز: 9 دی ثابت کرد ولایت با خون مردم عجین شده است

امام جمعه تبریز گفت: مردم ایران در 9 دی بار دیگر ثابت کردند ولایت اهل بیت(ع)، سیدالشهدا و ولایت فقیه با خون و گوشت این مردم عجین شده است.



امام جمعه تبریز گفت: مردم ایران در 9 دی بار دیگر ثابت کردند ولایت اهل بیت(ع)، سیدالشهدا و ولایت فقیه با خون و گوشت این مردم عجین شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی این شهر اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از سال‌ها پیش از فتنه 88 در حال برنامه‌ریزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای فریب‌خورده در داخل با آنها همراه شدند.

وی تاکید کرد: سلطنت‌طلبان، ملی‌گرایان و منافقان از حامیان داخلی جریان فتنه و صهیونیزم بین‌الملل همچنین استکبار جهانی از حامیان خارجی فتنه‌گران بودند.

خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در جریان 13 آبان، روز قدس و از همه مهم‌تر در روز عاشورای88 چهره واقعی فتنه‌گران بر مردم آشکار شد و دیگر جای ابهامی برای مردم باقی نماند.

مجتهدشبستری گفت: خشم مقدس ملت بصیر ایران از حرمت‌شکنی عاشورا به خروش آمد و مردم تبریز در هشتم دی و مردم سراسر ایران در 9 دی با تحقق یوم الله 9 دی پرونده فتنه را مختومه کردند.

امام جمعه تبریز افزود: ملت ایران 9 دی ثابت کرد که همواره بر ارزش‌های والای اسلام، انقلاب و پیروی از ولایت فقیه پایبند است.

9 دی جمهوری اسلامی ایران احیا شد

وی تصریح کرد: در 9 دی جمهوری اسلامی احیا شد و ادعای باطل تقلب در انتخابات برخی سرسپرده‌ها و فریب‌خورده‌ها آشکار و معلوم شد که فراتر از امر انتخابات طرح براندازی نظام مطرح بوده است.

مجتهدشبستری تاکید کرد: دشمنان انقلاب، برخی فریب‌خوردگان، بهاییان، سلطنت‌طلبان و نظام سلطه قصد داشتند مملکت را به آشوب کشیده و به هدف سلطه مجدد در ایران دست یابند.

وی گفت: دشمنان انقلاب و فریب‌خوردگان به اسلام (ع)، بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری جسارت کردند و فراتر از اینها قداست عاشورا را شکسته و به عزاداران حسینی حمله کرده و پرچم ابا عبدالحسین(ع) را آتش زده و به قرآن اهانت کردند که با بصیرت مردم در 9دی ناکام شدند.






مردم تبریز در هشتم دی عامل اصلی ایجاد حرکت تاریخی 9دی در کشور بودند

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه این روز، روز میثاق مردم با ولایت فقیه، سیدالشهدا (ع) و ارزش‌های دینی است، اظهار کرد: هشتم دی عامل اصلی ایجاد حرکت تاریخی 9دی در کشور بود و این روز را در اذهان ماندگار کرد.

مجتهدشبستری افزود: مردم تبریز همواره پیشتاز مسائل انقلاب بودند و در هشتم دی نیز حماسه جاودانه آفریدند.

مجتهدشبستری اظهار کرد: هشتم دی 88 در تبریز و 9 دی در سراسر کشور به مردم الهام شد و به میدان آمده، با حضور کم‌نظیر خود فتنه دشمنان را خنثی کردند.

وی یادآورشد: در حقیقت سرآغاز یوم‌الله 9 دی در کشور حضور مردم کفن‌پوش تبریز بود که خودجوش به میدان آمده و عشق به ولایت فقیه و سیدالشهدا را به جهانیان ثابت کردند.






مردم در 9 دی ثابت کردند ولایت با خونشان عجین شده است

وی، حضور گسترده مردم در آن راهپیمایی باشکوه نشان از هوشیاری و بصیرت ملت ایران دارد که در این خصوص باید قدردان ملت ایران بود.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم تبریز در هشتم دی و مردم ایران در 9 دی بار دیگر ثابت کردند ولایت اهل بیت(ع)، سیدالشهدا و ولایت فقیه با خون و گوشت این مردم عجین شده است.

وی تاکید کرد: اکثریت ملت ایران می‌فهمند که ولایت فقیه سبب شد از چنگال آمریکا خلاص شده و استقلال، آرامش، پیشرفت و امنیت به دست آمده به در سایه ولایت فقیه پدید امده است و تا زمانیکه سایه ولایت فقیه بر سر ماست هیچ آسیبی به مردم و کشور نخواهد رسید.

مجتهدشبستری با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت خود به خوبی خائنان را از خادمان تشخیص می‌دهند، گفت: در انتخابات آتی نیز انتظار می‌رود ملت ایران با هوشیاری فردی اصلح، آگاه و ولایتمدار انتخاب کنند.

خطیب جمعه تبریز به انتخابات سال 92 اشاره کرد و گفت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان و بدخواهان در انتخابات سال آینده مردم با حفظ وحدت و بصیرت حضوری پرشور، گسترده و دشمن‌شکن خواهند داشت.

شبستری تصریح کرد: در این بین مردم از شورای نگهبان انتظار دارند کسانی که در فتنه 88 به نحوی دخالت داشته و به آغوش ملت برنگشته‌اند و به طور کلی افرادی که در مسیر ولایت منحرف هستند صلاحیت داوطلبی آنها را تایید نکند.

وی، به همه‌پرسی قانون اساسی مصر نیز اشاره و اظهار کرد: بر اساس اعلام نتایج رسمی، مردم مصر با 64 درصد به پیش‌نویس قانون اساسی رای مثبت دادند که مهم‌ترین بند این قانون انتخاب اسلام به عنوان مرجع قانونگذاری در این کشور است.

شبستری ادامه داد: با این همه‌پرسی فضای جدید در مصر برای اسلام‌خواهان به وجود آمده است.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز به تحولات کشور سوریه اشاره کرد و گفت: التهاب و آشوب در سوریه وجود دارد اما ارتش سوریه روز به روز به اوضاع کشور مسلط‌تر می‌شود.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه بودجه 2013 کشور سوریه را ابلاغ کرده و این نشان از تسلط دولت بر این کشور است.

ایران تل‌آویو را در عرض یک روز به تلی از خاک تبدیل می‌کند

شبستری گفت: تروریست‌ها که از ادامه آشوب عاجز شده‌اند، به دنبال استفاده از سلاح‌های شیمیایی هستند که این امر را نه تنها مسلمانان بلکه مسیحیان نیز پیشاپیش محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا خیال می‌کنند با تسلط بر سوریه مالک دنیا می‌شوند، اما غافل از این هستند که تل‌آویو در تیررس موشک‌های حزب‌الله لبنان و ایران قرار دارد و در عرض یک روز می‌توان اسرائیل را به تلی از خاک تبدیل کرد.


نوشته شده در   جمعه 8 دي 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode