ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 آذر 1391     |     کد : 47490

آیت‌الله ‌مجتهدشبستری: ‌‌تقلب در انتخابات دروغی شاخ‌دار است/ مردم مدعیان ‌را ‌مانند سال 88 کنار می‌گذا‌رند‌

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی‌ گفت: اگر کسانی ادعای تقلب داشته و به دنبال ایجاد شائبه در انتخابات هستند، بدانند همانند سال 88 توسط مردم کنار گذاشته خواهند شد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی‌ گفت: اگر کسانی ادعای تقلب داشته و به دنبال ایجاد شائبه در انتخابات هستند، بدانند همانند سال 88 توسط مردم کنار گذاشته خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در جمع مدیران ‌در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی که در سالن جمهوری اسلامی فرمانداری تبریز تشکیل شد، با بیان اینکه این کشور و ملت لایق پیشرفت و توسعه است، اظهار کرد: مسئولان و مدیران جامعه اگر بداخلاق باشند از سوی مردم کنار گذاشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه از مسئولان انتظار داریم مردم را در بروکراسی اداری گرفتار نکنند، افزود: مسئولان و مدیران اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

امام جمعه تبریز، اخلاق اسلامی را به دو قسمت اخلاق عملی و اخلاق گفتاری تقسیم کرد و گفت: زبان خوش و تکریم ارباب رجوع اخلاق گفتاری بوده و حل کردن مشکل مردم اخلاق عملی است.

آیت‌الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی ‌اظهار کرد: مسلماً کمال بی‌طرفی همانند انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رعایت خواهد شد و ایجاد شائبه و مطرح کردن تقلب با وجود نظارت‌ها و کنترل‌های مختلف از سوی نهادها و ارگان‌ها دروغ شاخ‌دار است.

امام جمعه تبریز‌ مسئولان و مدیران را ‌از سمت‌گیری و موضع‌گیری‌های قبل از زمان انتخابات که موجب خدشه‌دار شدن بی‌طرفی در اذهان می‌شود، برحذر داشت و گفت: سمت‌گیری‌های قبل از انتخابات، بحث‌های سیاسی، تخریب دیگران و اسم بردن افراد به هیچ‌وجه صلاح نیست.

وی تأکید کرد: باید سیاسی‌ها و افراد منتسب به جریان‌ها و جناح سیاسی واقف باشند طبق آموزه‌‌های دینی آبروی یک فرد مومن از خانه کعبه نیز شریف‌تر است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: نباید جناح‌های سیاسی و افراد مختلف اخلاق اسلامی را در این عرصه نادیده بگیرند چرا که در غیر این صورت مجموعه نظام و کشور آسیب خواهد دید.

عزل و نصب‌ها نباید سیاسی باشد

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عزل و نصب‌ها باید براساس منطق صورت گیرد، گفت: اگر عزل و نصب براساس سیاست باشد برخلاف آموزه‌های دینی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: حتی ارتقاء دادن پست‌ها هم باید با منطق عدالت باشد نه با مسائل سیاسی، حواسمان باید جمع باشد مردم همه چیز را می‌فهمند.

آیت‌الله شبستری تصریح کرد: اگر کسانی ادعای تقلب داشته و به دنبال ایجاد شائبه در انتخابات هستند بدانند همانند سال 88 توسط مردم کنار گذاشته خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان نیز پرونده‌ها را دارد و می‌داند چه کسی را تأیید کرده و یا تأیید نکند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران و مسئولان خواست نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم همت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: نظارت و کنترل گرانی باید توسط دولت صورت گیرد اما گران‌فروشی را باید در استان کنترل و جلوگیری کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode