ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391     |     کد : 45502

مسئولان به فرامین رهبری التزام عملی داشته باشند/ گفتار و نوشتار ملاک نیست

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، التزام عملی خود را به رهنمودهای ایشان نشان دهند.

 خبرگزاری مهر: نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، التزام عملی خود را به رهنمودهای ایشان نشان دهند.
حجت الاسلام سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری پیرامون نکشاندن اختلافات به میان مردم، عنوان کرد: در پی نامه نگاری های صورت گرفته، مقام معظم رهبری با تدبیری که اندیشیدند از همه مسئولان و سران قوا خواستند در عین التزام و تعهدی که در مقابل نظام و ملت دارند، دست از اختلاف برداشته و با تلاش شبانه روزی زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به نامه نگاری‌های سران قوا با مقام معظم رهبری عنوان کرد: سران قوا در این نامه نگاریها اعلام کردند که به نظام و فرامین رهبری ملتزم هستند و از ایجاد اختلاف استقبال نمی کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در این میان آنچه که باید بدان توجه شود، عمل کردن به فرامین رهبری و التزام به قانون اساسی و مراعات مصالح کشور و جلوگیری از دادن بهانه به دست دشمنان است.

حجت الاسلام واعظ موسوی ادامه داد: در نامه نگاری‌هایی هم که با مقام معظم رهبری صورت گرفت سران قوا نباید به دنبال بیان آنچه که در ذهن و ضمیر خود است، باشند بلکه باید با التزام بی چون و چرا به آنچه خواسته رهبری و مورد انتظار امت اسلامی است توجه کرده و التزام عملی خود به ولایت فقیه که از شرایط مسئولیت در نظام اسلامی است را نشان دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان شرقی بیان کرد: چنانچه برخی افراد در گفته‌‌ها و نوشته‌های خود التزام به فرامین رهبری را اعلام کنند اما در عمل به مخالفت بپردازند و جامعه را به تنش کشانده و موجب تحلیل قوا شوند قطعا به گفتار و نوشتار آنها اکتفا نخواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 16 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode