ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1391     |     کد : 45102

غدیر تداوم مبعث و زیربنای اصل ولایت فقیه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: غدیر و ولایت ، تکمیل و تداوم مبعث و رسالت و زیربنای محکم و پشتوانه اصل مترقی ولایت فقیه در زمان غیبت کبری است.

 خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: غدیر و ولایت ، تکمیل و تداوم مبعث و رسالت و زیربنای محکم و پشتوانه اصل مترقی ولایت فقیه در زمان غیبت کبری است.
حجت الاسلام حمید عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خط سیر رهبری در در اسلام در حجة الوداع و غدیر خم به صورت کامل و رسمی ترسیم شد و در غدیر خم به صورت جمع الجمع و به عنوان آخرین احتجاج پیامبر اسلام (ص) و اخذ میثاق برای بیش از 100 هزار زائر خانه خدا بیان شد و آنان مامور شدند پیام آسمانی ولایت در گوش ها و جانها بماند و الهام بخش جوامع انسانی باشد.

وی اظهار داشت: غدیر در آسمان، عهد معهود و در زمین، میثاق ماخوذ و جمع مشهود، عید آل محمد (ص) و اظهار سر مکنون الهی است که در آن وظیفه خطیر هدایت مسلمانان و بشریت از نبوت به ولایت رسید.

عظیمی گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل (ره)، اسلام، رسالت، ولایت و غدیر تجدید حیات یافت و با تداوم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) این مکتب حیات بخش چنان با عظمت و عزت در جهان معرفی شد که در طول تاریخ اسلام بی نظیر است.

وی تصریح کرد: رمز و پشتوانه این امر مهم رجوع به رسالت و ولایت و کلمه توحید و توحید کلمه بود و هست که امید است ملت بیدار میهن اسلامی با تمسک به همین رموز موفقیت و وحدت و همدلی و همچنین با تکیه و سیراب شدن از آبشخور غدیر با بصیرت و علم نگذارند مشابه تفرقه بعد از غدیر تکرار شود و تمام آمال دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را به یاس تبدیل کنند در این صورت است که پیام غدیر دریافت و فرمان پیامبر رحمت(ص) با وحدت و همدلی جامعه اسلامی جامه عمل خواهد پوشید. 


نوشته شده در   سه شنبه 9 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode