ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 1 مرداد 1388     |     کد : 4000

وهابيت ضد شيعه نيست، بلكه ضد اسلام است

دبير كل بنياد بين‌المللي غدير در بخش ديگري از سخنانش به مساله‌ وهابيت اشاره كرد و گفت...

دبير كل بنياد بين‌المللي غدير در بخش ديگري از سخنانش به مساله‌ وهابيت اشاره كرد و گفت: موضوع وهابيت موضوع ضد شيعه نيست بلكه ضد اسلام و ساخته‌ انگليس و فرانسه در 200 سال قبل است.

اجلاس سالانه هيات امناي بنياد بين‌المللي غدير عصر چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، آيت‌الله خزعلي در اين جلسه با اشاره به ويژگي‌هاي ولايت در نهج‌البلاغه و روايات اسلامي اظهار كرد: آنچه امروز براي ما لازم است تجليل ولايت فقيه است و اگر از آن بگذريم هيچ چيز باقي نمي‌ماند.

دبير كل بنياد بين‌المللي غدير در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به انتخابات اخير رياست‌جمهوري گفت: به لطف خدا انتخابات بسيار عالي برگزار شد و هر چه تلاش كردند هم ابطال نشد.

وي اضافه كرد: پس از انتخابات شوراي نگهبان ابتكار به خرج داد و يك دهم آرا را دوباره شمارش كرد و همه ديدند كه مشكلي وجود ندارد. ما به عظمت ولايت فقيه است كه به اينجا رسيده‌ايم.

خزعلي با اشاره به وقايع پس از انتخابات افزود: مردم كشته شدند و بانك‌ها خراب شد، اما اكنون عده‌اي مي‌گويند بايد زنداني‌ها را كه از همين اغتشاش‌گران بودند آزاد كنيد. آن وقت كه اغتشاش مي‌كردند سكوت مي‌كرديد و حالا مي‌گوييد آنها را آزاد كنيد؟ شرايط امروز بحراني نيست، بلكه الان آلودگي پيدا شده، مانند آلودگي هوا كه بر اثر گرد و خاك ايجاد مي‌شود و به زودي هم فرو مي‌ريزد.

دبير كل بنياد بين‌المللي غدير در بخش ديگري از سخنانش به مساله‌ وهابيت اشاره كرد و گفت: موضوع وهابيت موضوع ضد شيعه نيست بلكه ضد اسلام و ساخته‌ انگليس و فرانسه در 200 سال قبل است.

خزعلي در پايان گفت: زماني در جمع برخي علماي سني به آن‌ها گفتم سني در نظر ما محترم است، ولي وهابيون ضد اسلام هستند و افراد برجسته‌ اسلام را خراب كردند.

به گزارش ايسنا، در اين جلسه جمعي از هيات امناي بنياد بين‌المللي غدير از جمله حجت‌الاسلام والمسلمين رييسي معاون اول قوه قضائيه، سرلشگر رحيم صفوي مشاور مقام معظم رهبري، محمدنبي حبيبي دبيركل حزب موتلفه اسلامي، حجت‌الاسلام و المسلمين اختري دبيركل مجمع جهاني اهل بيت، آيت‌الله موحدي كرماني، آيت‌الله غيوري، حسيني قزويني، مهديون و لولاچيان حضور داشتند.

 


نوشته شده در   پنجشنبه 1 مرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode