ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 تير 1391     |     کد : 39122

بخوان دعای فرج را كه یار می آید

نیمه ماه شعبان المعظم، میلاد دوازدهمین بدر منیر آسمان امامت و ولایت است، دردانه ای از سلاله پاك حضرت زهرا سلام الله علیها و امیرالمومنین علی علیه السلام، همان كه ظهورش را در دعای فرج به انتظار نشسته ایم.

 نیمه ماه شعبان المعظم، میلاد دوازدهمین بدر منیر آسمان امامت و ولایت است، دردانه ای از سلاله پاك حضرت زهرا سلام الله علیها و امیرالمومنین علی علیه السلام، همان كه ظهورش را در دعای فرج به انتظار نشسته ایم.


بخوان دعای فرج را، كه یار می آید

ز سوی كعبه یكی تك سوار می آید

برای شیعیانی كه محضر امامان خود را در زمان حیات درك نكرده اند، آرزویی بالاتر از دیدار آن یار غایب از نظر، آرامبخش نیست، همو كه ظهورش جهان پر از بیداد و ستم را مستغرق عدالت و مهربانی می كند و بنیان خودكامگان را برهم می زند.

بخوان دعای فرج را، ظهور نزدیك است

رسیده مـژده به دلـها، قـرار می آید

او كه مستضعفان جهان در ركابش وارثان زمین خواهند شد و ستمگران تاریخ را از سریر خودكامگی به زیر می كشد،همو كه فریاد'هل من ناصر ینصرنی' جدش حسین علیه السلام را با لبیكی كه جهان ندایش را خواهد شنید، پاسخ می دهد و خون حسین(ع) را كه در تمام تاریخ جوشیده است، خونخواهی می كند.

بخوان دعای فرج را، به حق خون حسین

زمان وصل رسیده ، نگار می آید

او كه همانند جدش حسین(ع) از كنار كعبه، قیام خود را آغاز می كند تا باردیگر همچون جدش رسول الله، كعبه را كانون دل های عاشق كند و بت های نوساخته در افكار مسلمانان را همچون جدش ابراهیم درهم می شكند.

بخوان دعای فرج را، كه وعده كرده خدا

ز سوی كعبه یكی تكسوار می آید

و این وعده الهی در زمان مقرر آن به انجام خواهد رسید، روزی كه چشمان منتظران به جمال قائم آل محمد عجل الله فرجه الشریف روشن شود و شعبان یادآور ولادت مهدی آل محمد است.

در و دیوار شهرها، این روزها به نام كسی آذین بندان شده كه بارها فرجش را از خدا طلب كرده ایم و دوستداران حضرتش، امشب در جای جای جهان، میلادش را جشن گرفته و ظهورش را چشم در راهند.

اللهم عجل لولیك الفرج 


نوشته شده در   پنجشنبه 15 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode