ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 خرداد 1391     |     کد : 38353

عرفان‌های نوظهور

كتاب «عرفان‌های نوظهور» به قلم حميدرضا مظاهری سيف، از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

انتشار كتاب «عرفان‌های نوظهور» به قلم حميدرضا مظاهری سيف 
كتاب «عرفان‌های نوظهور» به قلم حميدرضا مظاهری سيف، از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، در بخشی از معرفی كتاب «عرفان‌های نوظهور» به قلم حميدرضا مظاهری سيف می‌خوانيم: عرفان‌های نوظهور، زاده تنهايی انسان معاصر است؛ از وقتی كه انقلاب صنعتی شروع شد و پس از قرن نوزدهم در غرب، خداوند به‌گونه‌ای از آدم گرفته شد و به او گفتند كه در جهان ديگر هم، خبری نيست، قبل از آن هم خبری نبوده، تو تنهای تنهايی ... .

در ادامه اين نوشتار آمده است: پس در چنين شرايطی كه انسان نه اميدی به آينده دارد، نه گذشته‌ای و نه شرافتی دارد، عرفان‌هايی به وجود آمدند كه انسان را به كرامتی دعوت می‌كنند و به او می‌گويند كه تو بزرگی و انرژی مثبت داری. همه اين عرفان‌ها كه می‌توان نام آنها را عرفان كاذب، دروغين و نوظهور خواند، زاده تنهايی وحشتناك آدمی از قرن نوزدهم به بعد هستند.

يادآور می‌شود، كتاب «عرفان‌های نوظهور» به قلم حميدرضا مظاهری سيف، در 46 صفحه و قيمت 11500 ريال از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر و روانه بازار شده است.

همچنين، اين پژوهشگاه علاوه بر اين اثر، آثار ديگری را نيز اخيراً تهيه و منتشر كرده است كه از جمله عناوين اين آثار می‌توان به «كتيبه‌نگاری»، «نظريه فرهنگی روابط بين‌الملل»، «وظايف سياست‌گذاری و اجرايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «كتاب سلامت اداری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» اشاره كرد.

«سياست‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در هشت كشور فراصنعتی»، «بررسی روابط فرهنگی ايران و آفريقا»، «بررسی ميزان و نحوه برجسته‌سازی مطالب هنری 10 روزنامه كثيرالانتشار در تابستان 1389» و «لوح فشرده «معرفی، فعاليت‌ها و گزيده‌ای از آثار پژوهشگاه» از ديگر آثار پژوهشگاه هستند كه به تازگی منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


نوشته شده در   چهارشنبه 31 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode