ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 13 خرداد 1403
يکشنبه 13 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 13 فروردين 1391     |     کد : 34763

12فروردين،بزرگترين عيد ملت آزاد و فهيم ايران اسلامي است

حجت الاسلام حميد عظيمي مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:12فروردين عيدي است که در آن اسلام با بيشترين آراء احياشد.

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي:
12فروردين،بزرگترين عيد ملت آزاد و فهيم ايران اسلامي است
حجت الاسلام حميد عظيمي مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:12فروردين عيدي است که در آن اسلام با بيشترين آراء احياشد.


به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي روز جمعه 11فروردين در گفتگو با روابط عمومي اداره کل گفت:ملت آزاد وفهيم ايران اسلامي در 12فروردين 58عيدي بزرگي به ارمغان آوردند،عيدي که در آن اسلام با قرائت از دين توسط بزرگ معمار انقلاب اسلامي با مشارکت و راي 2/98درصدي ملت ايران اسلامي با بالاترين رفراندم در سطح بين المللي اتفاق افتاد.


وي اظهار داشت :اين بيانگر موضع ملت حزب الله ايران اسلامي را در انقلابي که بوجود آورده بودندتبيين نمودو آن اسلام خواهي ملت ايران در جريان حرکت عظيم انقلاب بود.


مدير کل تبليغات اسلامي استان همچنين افزود:آنچه بعد از سي و سه سال بايد به آن توجه داشت حفظ و حراست از ارکان اين نظام مقدس جمهوري اسلامي يا همان مردم سالاري ديني است که امام خميني (ره)در خصوص آن فرمودند "حفظ جمهوري اسلامي از اهم واجبات است".


عظيمي در ادامه گفت:حفظ جمهوري شکوهمند اسلامي ايران ،نيازمند وحدت ويکپار چگي ،شور و نشاط ،اخلاق مداري ،پيشرفت ،عدالت و آزاديخواهي در زير لواي دين وچتر ولايت فقيه حضرت آيت الله خامنه اي است.


وي با اشاره به ظرفيت هاي بلا استفاده اسلام در عرصه سياست بين المللي گفت:اميد است 12 فروردين روز آري گفتن مردم متدين ايران به انقلاب اسلامي ،الگويي براي تمام کشورها ي اسلامي و آزاديخواه باشدو چنين روزي براي تمامي کشور هاي آزاديخواه وعدالت طلب اتفاق بيفتد و بيداري اسلامي صورت گرفته در منطقه بايد از اين انقلاب الهام بگيرند. 


نوشته شده در   يکشنبه 13 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode