ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 اسفند 1390     |     کد : 34290

تحریم‏های استكبار علیه ایران، غرب را فلج كرده است

امام جمعه عجب شیر گفت: تحریم‏های استكبار جهانی علیه ایران برخلاف پیش‏بینی آنها، اقتصاد غرب را فلج كرده است.

امام جمعه عجب شیر گفت: تحریم‏های استكبار جهانی علیه ایران برخلاف پیش‏بینی آنها، اقتصاد غرب را فلج كرده است.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: هم اكنون غرب و اروپا به علت پشتیبانی خود از آمریكا و اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران دچار مشكلات زیادی شده است.

وی با اشاره به اینكه مردم این كشورها از سیاستمداران خود ناراضی هستند، گفت: رفتار سیاستمداران غرب با نظام اسلامی به ضرر مردم این كشورها تمام شد.

وی اضافه كرد: امسال ملت قهرمان ایران شاهد دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های گوناگون از جمله حماسه 12 اسفند ماه بودند.

وی اظهاركرد: انتخابات حماسه‌ساز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و از حیث مشاركت مردم و آثار داخلی و خارجی آن شگفت‌انگیز شد.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه در زمان قبل از انتخابات به منظور تحریم و كمرنگ كردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: با وجود تمام تلاش‌های بیگانگان، مردم ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند و خار گلوی دشمنان شدند.

وی همچنین با اشاره به آیین نوروز افزود: از منظر اسلام هر روز كه در آن گناه و معصیت نباشد و در راستای تقرب به خدا گام برداشته شود، عید است و باید آن روز را بزرگ و گرامی داشت.

خطیب جمعه عجبشیر، با اشاره به وجود برخی اعتقادات خرافی در فرهنگ نوروز گفت: در این فرهنگ اعتقادات خرافی مانند چهارشنبه سوری و 13 بدر وجود دارد كه اسلام آن را نكوهش می‌كند و مردم را به دوری از این اعتقادات خرافی دعوت می‌كند.

حجت الاسلام شربیانی، افزود: صله ارحام، سیر و سیاحت در طبیعت و دید و بازدیدهای نوروزی از آداب پسندیده‌ اسلامی است كه در نوروز شاهد آن هستیم و باید در راستای گسترش این فرهنگ‌ها در جامعه تلاش كنیم.

وی اظهار كرد:‌ باید تلاش شود عید نوروز اسلامی و در چهارچوب احكام و دستورات شرع اسلام باشد و عید نوروز را از آفات اجتماعی مصون نگه داشت.

وی همچنین با اشاره به روز ملی صنعت نفت گفت: نهضت ملی شدن صنعت نفت از حوادث مهم سیاسی در دوران آیت الله كاشانی و دكتر مصدق بود.

وی خاطرنشان كرد: این رویداد آغاز شیرینی برای ملت تحت ستم ایران بود، اما با خیانت روشنفكران غربگرا، مزدور و وابسته به نظام سلطه، پایانی غم‌انگیز، تلخ و ناگوار به همراه داشت.

شهرستان عجب شیر با 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 26 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode