ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 اسفند 1390     |     کد : 34170

کانون‌ها و مساجد باید به ابزارهای نوین فرهنگی مجهز باشند

مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، مساجد را کانون معنویت، بصیرت و خدمت عنوان کرد و افزود: امروزه کانون‌ها و مساجد باید به ابزارهای نوین فرهنگی مجهز باشند.

مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی:
کانون‌ها و مساجد باید به ابزارهای نوین فرهنگی مجهز باشند 
مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، مساجد را کانون معنویت، بصیرت و خدمت عنوان کرد و افزود: امروزه کانون‌ها و مساجد باید به ابزارهای نوین فرهنگی مجهز باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، محمد هادی‌نیا در همایش نوزدهمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ضمن تبریک این رویداد، تاسیس و راه‌اندازی کانون‌های مساجد را اقدامی عملی در راستای تحقق فرامین و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله عملی و منطقی با تهاجم فرهنگی در مکان‌های مقدسی مثل مساجد دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه وارد نوزدهمین سال تاسیس کانون‌های مساجد شده‌ایم، در این راستا حرکت‌ها و کارهای مهم و موثری برای افزایش اثربخشی و تولید فکر و اندیشه با رویکردهای فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی با محوریت کانون‌های مساجد در سطح استان انجام شده است.

هادی‌نیا با تاکید بر اینکه مسجد کانون معنویت، بصیرت و خدمت است، یادآور شد: مسئولان کانون‌های مساجد و در راس آن ائمه جماعات با مهرورزی و عطوفت بسترهای لازم برای جلب و جذب نوجوانان و جوانان را به مسجد، عبادت، روشنگری و معنویت سوق دهند.

وی اظهار کرد: کانون‌ها و مساجد امروزه باید به ابزارهای نوین فرهنگی مجهز باشند و این ابزارها همان کتاب خوب، ابزارها و امکانات الکترونیکی، اینترنت سالم و رسانه‌های نوین دیجیتالی است که نسل جوان و نوجوان حال حاضر برای مقابله با انبوه تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام باید به آن مجهز و مسلح باشند و دبیرخانه هماهنگی کانون‌‌های مساجد آماده همکاری و حمایت در این زمینه است.

مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: بسترها و شرایط لازم برای تربیت، آموزش و هدایت نسل جوان و نوجوان متعهد و متخصص در حوزه فرهنگ دینی و اسلامی با محوریت مساجد و کانون‌های مساجد فراهم شده است و این روند را با کمک مسئولان مساجد و کانون‌های موجود در آنها ادامه خواهیم داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode