ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390     |     کد : 34125

شهید باکری فرمانده‌ای متواضع و اهل عمل بود

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید مهدی باکری فرمانده‌ای بود که ویژگی‌هایی همچون مدیری عارف، شجاع، متواضع و اهل عمل و اراده را با خود همراه داشت.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح: شهید باکری فرمانده‌ای متواضع و اهل عمل بود
معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید مهدی باکری فرمانده‌ای بود که ویژگی‌هایی همچون مدیری عارف، شجاع، متواضع و اهل عمل و اراده را با خود همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار محمدجعفر اسدی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مهدی باکری در سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با بیان اینکه اقتدار، عظمت و عزت کنونی ایران اسلامی مدیون دلاورمردانی چون شهید باکری است، خاطرنشان کرد: شهدا پشتوانه معنوی این نظام هستند و بی‌تردید با اتکا به این پشتوانه معنوی خواهیم توانست گردنه‌های سخت جنگ نرم را پشت شر بگذاریم.

وی بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام را از برکات خون شهیدان دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: ما به برکت خون شهیدان وارسته‌مان توانستیم انقلابمان را به جهان صادر کنیم و امروز خواب خوش بر چشم استکبار جهانی حرام شده و تلاش می‌کند خود را از این مرگ سیاسی نجات دهد.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تمام جهانیان و حتی دشمنان انقلاب اسلامی اذعان دارند که دوران دفاع مقدس دوران طلایی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و وظیفه ماست که به نفع احسن فرهنگ شهادت را در بین نسل جدید و دانشجوی کشور رشد و گسترش دهیم.

سردار اسدی خاطرنشان کرد: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه ‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل جوان است.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرهنگ شهادت باید زیرساخت و سیاست کلی مراکز فرهنگی کشور باشد و در این عرصه تنها یاد شهدا کافی نیست بلکه باید زندگی، افکار و اندیشه‌های آن بزرگواران بررسی شده و سینه به سینه برای نسل‌های آینده نقل شده و به یادگار گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.

سردار اسدی با اشاره به مسئولیت همگان در قبال شهدا تصریح کرد: ادامه راه شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا وظیفه امروز تمام ملت ایران و مسئولان است.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی و اصل جامعه به ویژه جوانان است و باید همگان برای احیای آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: شهید مهدی باکری فرماندهی بود که ویژگی‌هایی همچون مدیری عارف، شجاع، متواضع و اهل عمل و اراده را با خود همراه داشت و آنچه را که می‌گفت عمل می‌کرد و آنچه را که انجام نمی‌داد هرگز نمی‌گفت.

سردار اسدی تاکید کرد: شهدا سرمایه‌های بسیار ارزشمند ما هستند و راهشان همان است که شهدا رفتند.


نوشته شده در   سه شنبه 23 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode