ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 اسفند 1390     |     کد : 34080

شبکه سهند معرف خوبی برای سیمای استان است

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش قابل تقدیر عوامل شبکه سهند برای آشنایی هم استانی‌ها...

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی:
شبکه سهند معرف خوبی برای سیمای استان است 
دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش قابل تقدیر عوامل شبکه سهند برای آشنایی هم استانی‌ها، هم‌میهنان و ایرانیان خارج از کشور با توانمندی‌های استان در نوروز، این امر بهترین معرف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در تمام ایام تعطیلات نوروز برنامه‌های ویژه‌ای را برای معرفی آداب و رسوم، جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و پوشش خبری حضور گردشگران در استان تهیه و پخش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پخش مستند، فیلم و سریال، برنامه‌های زنده ویژه نوروز، گزارش و معرفی جاذبه‌ها از جمله مهم‌ترین عناوین برنامه‌های شبکه سهند را تشکیل می‌دهند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تشریح کرد: سریال درمانگاه، شکر پنیر، مستند منیم آذربایجان، آذربایجان مجموعه زیبایی‌ها، مستند فرش تبریز، مستند شهریار ایران و مستند نوروز در آذربایجان در ایام نوروز از سیمای سهند نمایش داده می‌شوند.

محمدی افزود: پخش زنده ویژه‌برنامه نوروز در 15 قسمت، مصاحبه با گردشگران در مکان‌های دیدنی و تاریخی استان، پرداخت در برنامه‌های روتین شبکه متناسب با مخاطب و گروه سنی، پخش برنامه‌های استان از شبکه‌های سراسری و پرداخت در برنامه سحرلر به صورت ویژه از دیگر اقدامات این شبکه برای پوشش تعطیلات نوروز به شمار می‌رود.

وی عملکرد صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی را در قالب اجرای تصمیمات ستاد تسهیلات سفر استان بسیار قابل توجه توصیف کرد و گفت: بی‌تردید برنامه‌های این شبکه در افزایش گردشگر ورودی و معرفی خوب و کامل جاذبه‌های استان بسیار مفید و موثر بوده است.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت شبکه سهند اظهار داشت: توسعه و گسترش اهداف گردشگری در قالب پخش برنامه‌های تصویری و تلویزیونی همچنین اطلاع‌رسانی و معرفی آثار از این دریچه موثرترین راهکار برای توسعه صنعت گردشگری داخلی به شمار می‌رود.

محمدی اظهار امیدواری کرد، نوروز امسال با بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با ستاد تسهیلات سفر استان و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز، شاهد حضور قابل توجه گردشگران در آذربایجان‌شرقی و جلب رضایت آنها خواهیم بود.


نوشته شده در   دوشنبه 22 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode