ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 اسفند 1390     |     کد : 33974

مردم در یوم الله 12 اسفند ماه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب كردند

امام جمعه موقت هشترود گفت: مردم در 12 اسفند ماه امسال با حضور در انتخابات، حماسه ای پرشكوهتر از 22 بهمن آفریده و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب كردند.

امام جمعه موقت هشترود گفت: مردم در 12 اسفند ماه امسال با حضور در انتخابات، حماسه ای پرشكوهتر از 22 بهمن آفریده و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب كردند.


حجت الاسلام عبدالغفار غفاری، در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: ملت هوشیار ایران اسلامی در یوم الله 12 اسفند ماه به امام خامنه ای، امام راحل و شهدا برای محافظت از انقلاب لبیك دیگری گفتند.

وی گفت: به رغم تلاش گسترده دشمنان و استكبارجهانی مبنی بر شركت نكردن مردم در انتخابات سرنوشت ساز، مردم ولایتمدار ایران اسلامی با شركت گسترده خود در این حماسه سیلی محكمی به صورت استكبار زدند و آنها را مایوس كردند.

وی افزود: دشمن باید از این همه شور و حضور گسترده مردم در انتخابات درس عبرت بگیرد و بفهمد كه ایران و ایرانی هر لحظه آماده جانفشانی در راه ولایت و مملكت خویش است.

حجت الاسلام غفاری خطاب به وطن فروشان فراری گفت: شما باید از این همه شور و اشتیاق ملت ایران شب و روز نداشته باشید و بدانید كه این ملت گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بوده و شماها مملكت خود را به خاطر چند دلار فروخته اید.

خطیب جمعه هشترود افزود: بیداری اسلامی در كشورها همه و همه مدیون رشادت های شهدا و امام شهداست.

وی، افزود: مردم كشورهای اسلامی با دیدن تصاویر حضور گسترده و حداكثری مردم در 12 اسفند ماه، مردم ایران اسلامی را در مقابله با استكبار برای خود الگو قرار می دهند.

وی، خطاب به منتخبان مردم هم گفت: شما باید همانگونه كه در زمان تبلیغات در كنار مردم و در دورترین روستاها بودید، باید از این به بعد هم در كنار آنان برای حل مشكلات مردم تلاش كنید.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم و مسوولان هر قدر به این مردم فهیم و ولایی رسیدگی كنند، باز هم كم بوده و باید با رفع مشكلات، قدردان آنان شد.

شهرستان هشترود با70 هزار نفر جمعیت در 120 كیلومتری جنوب شرقی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 19 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode