ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 اسفند 1390     |     کد : 33970

امام جمعه تبریز: بستن شیرهای نفت، پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به دولت های معاند است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با هشدار به غرب در اعمال تحریم اقتصادی و سیاسی علیه جمهوری اسلامی، گفت: بستن شیرهای نفت به روی این دولت های معاند، پاسخی كوبنده از طرف نظام و مردم ایران به آنهاست...

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با هشدار به غرب در اعمال تحریم اقتصادی و سیاسی علیه جمهوری اسلامی، گفت: بستن شیرهای نفت به روی این دولت های معاند، پاسخی كوبنده از طرف نظام و مردم ایران به آنهاست.


آیت الله ' محسن مجتهدشبستری ' در خطبه های نمازجمعه تبریز، اضافه كرد: ما به این دولت های معاند و كینه توز هشدار می دهیم كه ملت، دولت و رهبری نظام ذره ای از موضع گیری های اصولی خود در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای كوتاه نیامده و اجازه دخالت بیگانگان در این رابطه و جلوگیری از این فعالیت ها را به احدی نخواهند داد.

وی، حضور قاطع و چشم گیر آحاد مردم در انتخابات 12 اسفند ماه و همچنین راهپیمایی 22 بهمن را نمونه ای آشكار و واضح از دلبستگی امت به نظام اسلامی دانست و گفت: این حضور گسترده باعث شد غرب و به خصوص آمریكا در موضع گیری های خود نسبت به ایران چرخش داشته و مذاكرات بدون پیش شرط در رابطه با پرونده هسته ای ایران را بپذیرند.

آیت الله مجتهدشبستری، با اشاره به پیام های مختلف حضور پرشور مردم در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ایستادگی در برابر هرگونه تهدید و تحریم های سیاسی و اقتصادی را از جمله آشكارترین آنها عنوان و اظهار كرد: مردم با این حضور خود ثابت كردند كه هر قدر فشارهای خارجی به ایران اسامی بیشتر شود، به همان اندازه عشق و علاقه مردم به كشور افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: با وجود اینكه از ماه ها قبل رسانه های بیگانه و ضد انقلاب تلاش های فراوانی را برای كاهش میزان مشاركت مردم در این دوره از انتخابات انجام دادند، اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی برخلاف این جوسازی ها عمل و باردیگر ثابت كردند كه دشمنان داخلی و خارجی درك درستی از انقلاب و مردم ایران ندارند.

خطیب جمعه تبریز، تغییر رویكرد مردم نسبت به گزینش نمایندگان مجلس را از دیگر پیام ها و ویژگی های بارز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان كرد و گفت: اكثریت مردم در این دوره، افراد ولایت مدار، كارآمد و وفادار به ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب را انتخاب كردند و در تركیب مجلس نهم گرایش های افراطی سیاسی در اقلیت قرار گرفتند.

آیت الله مجتهدشبستری، اعلام وفاداری و ابراز عشق و علاقه امت به مقام شامخ ولایت فقیه، ادامه راه تعهد شده با رهبر معظم انقلاب و تاكید بر تلاش و كوشش وافر مسوولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از دیگر پیام های انتخابات 12 اسفند ماه جاری بیان كرد.



نوشته شده در   جمعه 19 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode