ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390     |     کد : 33682

حضور مردم در انتخابات مجلس نهم اقتدار و عظمت ملت ايران را نمايش داد

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: حضور پر رنگ مردم شريف ايران اسلامي در انتخابات با اقتدا به ولايت فقيه ، اقتدار و عظمت را براي آنان و نظام الهي رقم زد.

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: حضور پر رنگ مردم شريف ايران اسلامي در انتخابات با اقتدا به ولايت فقيه ، اقتدار و عظمت را براي آنان و نظام الهي رقم زد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، حجت الاسلام حميد عظيمي اظهار داشت: اين بار نيز آنچه موجب ياس دشمنان انقلاب اسلامي و اسلام عزيز در اين امتحان عظيم شد هوشياري ملتي است كه به بلوغ سياسي دست يافته است.

وي افزود: اين ملت در 12 اسفند در برابر هجمه هاي امپرياليسم خبري كه شبانه روز بر عليه نظام مقتدر اسلامي تير پراكني مي كنند ايستادند و امام راحل (ره) و رهبر عظيم الشان خود را تنها نگذاشتند.

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در ادامه گفت: تمام راي هايي كه ديروز به صندوق ها ريخته شد در راستاي اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامي ولي امر مسلمين جهان بود و نتيجه آن به طور يقين اقتدار و عزت براي امت اسلامي است.

عظيمي تصريح كرد: فرمانبري ملت ايران از ولايت فقيه الگوي تمام ملت هاي بيدار جهان است و تاريخ اسلام نشان داده است ماندن امت اسلام در كنار امامشان و ادامه راه شهدا و جوانان به خون خفته ، نتيجه اي جز عظمت و شكوه در بر نداشته است.

وي اضافه كرد: هدايت گري هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ايام نزديك به انتخابات و اطاعت مردم از ايشان شياطين را به ضجه و ناله انداخت و پيروز اين بار ميدان نيز امام و امت بودند و تمام اين رخدادها يادآور آن كلام امام راحل است كه فرمودند "مثل مردم عزيز ما را نه حجاز عهد رسول خدا(ص) و نه كوفه در عهد امير المومنين علي (ع) به خود نديده است". 


نوشته شده در   شنبه 13 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode