ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 اسفند 1390     |     کد : 33629

امام جمعه اهر: ملت ایران ملتی قدرشناس و بصیر هستند

امام جمعه شهرستان اهر گفت: ملت ایران ملتی قدرشناس، زمان‌سنج و بصیر هستند.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: ملت ایران ملتی قدرشناس، زمان‌سنج و بصیر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهر اظهار کرد: مردم ایران با حضور پرشور، حماسی و حداکثری خود در انتخابات 12 اسفندماه بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کردند.

وی افزود: انصافاً ملت ایران ملتی آگاه، فهیم و با بصیرت هستند و در هر صحنه‌ای که نیاز به حضور مردم بوده با حضور خود امید دشمنان را به یأس مبدل کرده‌اند.

این مقام مسئول، انقلاب اسلامی را مبتنی بر ارزش‌های اسلام برشمرد و اظهار داشت: هر قدر از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بیشتر می‌گذرد، اقتدار و صلابت ملت ایران بیشتر برای جهانیان نمایان می‌شود.

وی تأکید کرد: ملت ایران به فرمان ولایت از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد و امید دشمنان نظام و انقلاب را که می‌خواستند حضور مردم در این انتخابات را کمرنگ جلوه دهند به یأس مبدل خواهند کرد.

حاجی‌زاده گفت: امروز مردم وفادار ایران به خصوص مردم شهیدپرور شهرستان همه و همه اعم از پیر و جوان در صف‌های طولانی برای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی در پای صندوق‌های رأی حضور دارند و این استقبال نسبت به انتخابات گذشته از شور و استقبال بیشتر برخوردار است.

وی افزود: ملت ایران ملتی قدرشناس، زمان‌سنج و بصیر هستند و حضور امروز خود را در این شرایط در پای صندوق‌های رأی را مانند تیری بر قلب دشمنان می‌دانند.

حاجی‌زاده بر ضرورت حضور پرشکوه و دشمن‌شکن ملت در انتخابات ۱۲ اسفند تاکید کرد و گفت: این حضور توطئه‌های گوناگون دشمنان را نقش برآب می‌کند.

وی تصریح کرد: انتـخابات جلوه‌ای از‌ استقلال نظام جمهوری اسلامی است که مظهر اتحاد و همبستگی اسلامی و ملی است.

امام جمعه اهر در ادامه از حضور آگاهانه مردم شهرستان اهر در این انتخابات قدردانی کرد.


نوشته شده در   جمعه 12 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode