ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 اسفند 1390     |     کد : 33627

شور و شعور در آذربایجان شرقی موج می زند

شور و شوق همراه با شعور و آگاهی برای شركت در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی موج می زند.

 شور و شوق همراه با شعور و آگاهی برای شركت در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی موج می زند.


براساس گزارش خبرنگاران ایرنا، حضور مردم در شهرها و روستاهای استان در پای صندوق های رای لحظه به لحظه افزایش و صفهای رای گیری طولانی تر می شود.

براساس گزارش خبرنگار ایرنا در شهرستان اهر، حضور مردم این شهرستان در پای صندوق های رای مثال زدنی است.

طبق این گزارش از ساعات اولیه اخذ رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس، مردم انقلابی این حوزه در شعب اخذ رای حاضر شده اند تا ثابت كنند، این نظام به پشتوانه این آرا، به حیاط پربركت خود ادامه می دهد.

فرماندار اهر در بازدیدی كه از شعب مختلف اخذ رای در این شهرستان داشت، گفت: مردم با این حضور پرشور پشتیبانی همه جانبه خود را از نظام اعلام و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

رضا صدیقی خاطرنشان كرد: از اوایل پیروزی انقلاب مردم همواره در عرصه‌های دفاع از نظام حضور داشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی كرده‌اند.

وی گفت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هروقت احساس كنند كه به حضور آنها در صحنه های مختلف نیاز است در صحنه حاضر شده و جواب دندانشكن به دشمنان خواهند داد.

گزارش خبرنگار ایرنا از شهرستان ورزقان نیز حاكی از تشكیل صف های طولانی در شعب اخذ رای در این شهرستان است.

محرم فروغی شجاعی فرماندار ورزقان گفت: به رغم اینكه برف و كولاك راه برخی روستاهای منطقه را مسدود كرده است، مشكلات جزیی نمی تواند مانعی در برابر عزم و اراده ملت ایران باشد.

براساس گزارش خبرنگار ایرنا در شهرستان مرند هم با وجود نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف و باران در حوزه انتخابیه مرند و جلفا، حضور مردم این دو شهرستان در شعبه های اخذ رای چشمگیر است.

بهنام رضوانی فرماندار مرند در حاشیه حضور خود در یكی از شعبه های اخذ رای شهری مرند، گفت: انتظار می‌رود در ساعات بعدی حضور مردم گسترده‌تر باشد.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا از شهرستان عجبشیر، شور انتخابات این شهرستان را فرا گرفته است.

براساس این گزارش مردم این شهرستان با شور و شوق خاصی بصورت گروهی و انفرادی به شعبه های اخذ رای مراجعه و فرد مورد نظر خود را برای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برمی گزینند.

مجموع شعب اختصاص یافته برای اخذ رای در آذربایجان شرقی دو هزار و 790 شعبه است كه از این تعداد، دو هزار و 61 شعبه ثابت و 729 شعبه سیار است.

یكهزار و 297 شعبه در مراكز شهری و یكهزار و 493 شعبه نیز در مناطق روستایی استان پیش بینی شده است.

عوامل برگزاری این انتخابات در سطح استان 40 هزار و 470 نفر می باشند كه از این تعداد ، 17 هزار و 314 نفر در قالب هیات های اجرایی، 11 هزار و470 نفر هیات های نظارت، هشت هزار و 450 نفر نیروی انتظامی و سه هزار و 236 نفر نیز در هیات های بازرسی انجام وظیفه خواهند كرد.

آذربایجان شرقی با دو میلیون و 589 هزار و 208 نفر واجد شرایط رای دادن، دارای 20 شهرستان، 13 حوزه انتخابیه و 19 كرسی در مجلس شورای اسلامی است.



نوشته شده در   جمعه 12 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode