ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 اسفند 1390     |     کد : 33625

امام جمعه تبریز: كاندیداها بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات مراقب رفتار خود باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از تمام كاندیداها خواست پس از مشخص شدن نتایج انتخابات مراقب رفتار خود باشند تا خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از تمام كاندیداها خواست پس از مشخص شدن نتایج انتخابات مراقب رفتار خود باشند تا خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.


آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز تاكید كرد: در صورتی كه نامزدی رای لازم برای ورود به مجلس را كسب نكرد، باید مراقب باشد تا كلاهی كه در فتنه 88 بر سر بعضی ها رفت بر سر آنها نرود.

وی اظهاركرد: درانتخابات جمهوری اسلامی امكان تقلب وجود ندارد و بهتر است تمام كاندیداها پس از مشخص شدن نتایج به كاندیداهای پیروز تبریك گفته و وحدت خود را حفظ كنند.

وی یادآورشد: مجلس محل خدمت است نه مساله برد و باخت، بنابر این كاندیدها باید تلاش كنند انتخابات عامل وحدت در جامعه شود نه عامل نفاق.

آیت الله مجتهدشبستری تاكید كرد: انتخابات مصون كننده نظام جمهوری اسلامی از گزند دشمنان است و مردم باید به صورت پرشور در انتخابات حضور داشته باشند.

وی همچنین با مثبت خواندن همه پرسی قانون اساسی در سوریه گفت: در اصلاحیه قانون اساسی این كشور تك حزبی بودن از بین رفته و مدت زمان ریاست جمهوری دو دوره عنوان شده و ما رای مثبت 89 درصد شركت كنندگان در این انتخابات به اصلاحات را به مردم این كشور تبریك می گوییم.

امام جمعه تبریز با اشاربه به فرارسیدن 14 اسفند ماه ، ‌سالروز تاسیس كمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیكوكاری از عموم مردم خواست از كانال كمیته امداد از نیازمندان حمایت و كودكان بی بضاعت را در ایام عید خوشحال كنند.

وی همچنین به فرا رسیدن روز درختكاری و هفته منابع طبیعی كشور اشاره كرد و افزود: تخریب منابع طبیعی گناه بزرگی است و همه باید در حفظ نعمت های خدادادی كوشا باشیم.



نوشته شده در   جمعه 12 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode