ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 13 خرداد 1403
يکشنبه 13 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 28 دي 1390     |     کد : 31476

شبهه­افکنی دشمنان برای جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هم‌اکنون ‌‌شبهه­افکنی در خصوص انتخابات را آغاز کرده و برای جلوگیری از حضور گرم مردم برنامه­ریزی های فراوانی صورت داده است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هم‌اکنون ‌‌شبهه­افکنی در خصوص انتخابات را آغاز کرده و برای جلوگیری از حضور گرم مردم برنامه­ریزی های فراوانی صورت داده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری‌ در بیست و پنجمین یادواره شهدای 27 دی دانشگاه تبریز‌ با بیان اینکه اگر انسان تحت تربیت الهی، آموزش انبیای الهی و رهبران دینی قرار گیرد، علم، عدالت، شرف و همه فضائل انسانی در وی متجلی می‌شود، اظهار کرد: اگر انسان­ها در این راستا تربیت بشوند، افرادی درست و با فضیلتی به بار می­آیند که در آموزه­های دینی ما بر آن تاکید شده است.
وی با اشاره به اینکه اگر انسان تحت تربیت الهی قرار نگرفته باشد به دنبال شهوات و هوای نفس می­رود و از میان آنها ستمکارانی همچون صدام پیدا می‌شوند گفت: ستمکاری این زمامداران به خاطر این است که آنان در مسیر تربیت الهی قرار نگرفته­اند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه در گذشته و امروز همیشه استکبار جهانی برای عدم توسعه علمی دانشمندان و دانشگاه­های ما نقشه­های شومی داشته است، یادآور شد: نمونه این توطئه و جنایات ترور دانشمندان هسته­ای کشورمان و بمباران دانشکده فنی دانشگاه تبریز و به شهادت رساندن دانشجویان این دانشگاه است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان­شرقی با بیان اینکه بمباران کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز در 27 دی سال 1365، کاملا برنامه­ریزی شده انجام پذیرفت تصریح کرد: دشمنان این نظام در ادامه همان راه امروز نیز دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می­کنند که مانع پیشرفت کشورمان شوند.
آیت‌الله مجتهدشبستری با بیان اینکه‌ دشمن به خوبی می­داند که علم و دانش به انقلاب و نظام اسلامی مجد و عظمت می‌بخشد و به همین دلیل تمام تلاش خود را از ترور و تهدید و تحریم برای ایجاد مانع در مسیر پیشرفت‌های علمی به کار می‌بندد که به لطف خدا تاکنون به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافته است، خاطرنشان کرد: برخلاف خواسته دشمنان ملت ایران و به خصوص دانشمندان دانشگاهی و حوزوی ما آماده شهادت هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هم اکنون آغاز به شبهه­افکنی در خصوص این انتخابات کرده و برای جلوگیری از حضور گرم مردم برنامه­ریزی های فراوانی صورت داده است.
امام جمعه تبریز دانشگاهیان را قشر آگاه و فهیم جامعه عنوان کرد و از آنان خواست با توجیه مردم در خصوص اهمیت انتخابات مجلس آنها را به حضور گسترده در این انتخابات دعوت کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی و آنها را ناامید کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 28 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode