ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 دي 1390     |     کد : 30395

مردم آذربایجان در حماسه 9 دی ماه سال 88، گوی سبقت را در پیروی از ولایت فقیه از همه ربودند

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی اعلام كرد: مردم استان با حضور چشمگیر، بی نظیر و حماسی خود حماسه نهم دی ماه سال 88، در پیروی از ' ولایت مطلقه فقیه ' گوی سبقت را از همه ربودند.

 نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی اعلام كرد: مردم استان با حضور چشمگیر، بی نظیر و حماسی خود حماسه نهم دی ماه سال 88، در پیروی از ' ولایت مطلقه فقیه ' گوی سبقت را از همه ربودند.


به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا، در این پیام كه نسخه ای از آن به ایرنای مركز تبریز نمابر شد، آمده است: نهم دی ماه ، یاد آور روزی است كه در آن بار دیگر دست قدرت الهی ازآستین ملت با ایمان ایران اسلامی بیرون آمد و خط بطلانی بر توطئه های فتنه گران داخلی و استعمارگران خارجی كشید.

آیت الله ' محسن مجتهدشبستری ' در این پیام تاكید كرده است: حماسه نهم دی ماه تجلی وحدت وولایتمداری ملت قهرمان ایران اسلامی دراطاعت از فرامین رهبری است.

در این پیام آمده است: قداست شكنی عاشورای حسینی سبب شد پرده ها بیشتر كنار برود و مردم با هر سطحی از بصیرت متوجه حضور استكبار و ایادی آنها در این فتنه باشند.

امام جمعه تبریز در این پیام تاكید كرده است: مردم غیور و بابصیرت آذربایجان و به خصوص تبریز قهرمان در هشتم دی ماه سال 88 با اجتماع عظیم و بی نظیر و با شعارهای كوبنده در محكومیت فتنه گران و دشمنان نظام و ولایت حماسه آفریده و گوی سبقت را در حمایت از مقام عظمای ولایت از سایرین ربوده و بار دیگر ولایتمداری و عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) را به منصه ظهور و بروز رساند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه این پیام با اشاره به نزدیكی سالروز این حماسه ماندگار تاكید كرده است: در دومین سالگرد یوم الله نهم دی ماه و شرایط بیداری اسلامی در جهان، با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در آیین گرامیداشت این حماسه برای همیشه مستكبرین و مزدوران آنها و تمام فریب خوردگان را از فكر توطئه علیه نظام مایوس و با رهبر معظم انقلاب اسلامی و سكاندار كشتی انقلاب تجدید عهد و میثاق خواهیم بست.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode