ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 دي 1390     |     کد : 30117

مدیرکل تبلیغات اسلامی اذربایجان شرقی: 9 دی راه امام و انقلاب اسلامی را بیمه کرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حماسه 9 دی را بیمه کننده راه امام (ره) و انقلاب اسلامی دانست.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حماسه 9 دی را بیمه کننده راه امام (ره) و انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام حمید عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: جریان فتنه 88 از نظر مقایسه تاریخی بسیار به حوادث دوران ریاست جمهوری بنی صدر شباهت داشت.
وی اظهار کرد: در این حوادث سوت و کف زدن در ایام محرم، عبور از قانون و بر هم زدن امنیت عمومی در جریان فتنه 88 تکرار شد و نسل جوانی که حوادث زمان انقلاب و پیچیدگی‌های آن را درک نکرده بودند از نزدیک با نمونه‌ای از وقایع آن دوران آشنا شدند و خون دل خوردن‌های پدران و مادران خود برای به ثمر نشستن انقلاب و حفظ آن را به صورت ملموس حس کردند.
عظیمی افزود: به تعبیر من این جریان را می‌توان انقلاب چهارم ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و این اتفاق تلخ و شیرین در حافظه تاریخ ثبت شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: خطوط انحرافی‌ای که به نام امام و خط امام قصد پیاده کردن تفکرات خود را داشتند در این واقعه بزرگ پالایش شدند و چهره واقعی سردمداران آنها روشن شد.
عظیمی اضافه کرد: خروش ملت ایران در 9 دی بر مشی ضداسلامی این افراد مسیر زلال انقلاب اسلامی را به برکت رهبری امام گونه مقام معظم رهبری تبیین و روشن کرد.
وی خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی معظم له در این حوادث مردم را در مسیر مستقیم اسلامیت انقلاب ثابت قدم کرد.
عظیمی همچنین گفت: این روز باید همچون دهه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب هر سال احیا شود تا تمام خواب‌های استکبار جهانی و امپریالیسم خبری، دشمنان داخلی و خارجی نظام بر علیه این حرکت الهی آشفته شود.
وی انقلاب اسلامی را ادامه راه کاروان حسینی دانست و تاکید کرد: این آخرین فتنه دشمنان علیه نظام اسلامی نبود و نخواهد بود از این رو باید با وحدت و همدلی و تبعیت از مرکز ثقل این نظام که همان ولایت مطلقه فقیه است راه امام راحل و شهیدان را حفظ کرده و ادامه دهیم.


نوشته شده در   شنبه 3 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode