ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 2 خرداد 1403
چهارشنبه 2 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 دي 1390     |     کد : 30111

کاشت 5 میلیون اصله نهال در سال آینده

شهردار تبریز با بیان اینکه سالانه بالغ بر 200 میلیارد ریال از سوی شهرداری تبریز در حوزه فضای سبز شهری هرینه می‌شود، گفت: کاشت 5 میلیون اصله نهال در سال آینده توسط شهرداری تبریز در پارک‌ها و بوستان‌های محلی هدف گذاری شده است.

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با بیان اینکه سالانه بالغ بر 200 میلیارد ریال از سوی شهرداری تبریز در حوزه فضای سبز شهری هرینه می‌شود، گفت: کاشت 5 میلیون اصله نهال در سال آینده توسط شهرداری تبریز در پارک‌ها و بوستان‌های محلی هدف گذاری شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: شهرداری تبریز طی چند سال گذشته تلاش برای توسعه فضای سبز شهری را به‌عنوان یکی از سیاست‌های راهبردی خود در دستور کار قرار داده تا از این طریق و با اجرای طرح‌های متعدد و متنوع توسعه، نسبت به افزایش سرانه فضای سبز شهری اقدام کند.
وی با اشاره به موفقیت‌های شهرداری در حوزه فضای سبز شهری طی پنج سال گذشته افزود: طی سال‌های گذشته شهرداری تبریز با اجرای طرح‌های متعدد در این حوزه از جمله ایجاد و توسعه بوستان‌ها و پارک‌های محلی، اجرای طرح‌های جنگلکاری در عون‌بن‌علی، پارک عباس‌میرزا، الحاق مجموعه 220 هکتاری "ائل باغی" به "ائل گولی"، تملک و احیای باغات قدیمی تبریز و کاشت درخت و درختچه در سطح شهر گام‌های بلندی در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری برداشته و موفق به افزایش این سرانه نسبت به سال 85 شده است.
نوین، همچنین با اشاره به احداث 50 پارک و بوستان محلی در سطح شهر توسط شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر افزود: احداث این تعداد پارک و بوستان محلی در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تفریح و نشاط عمومی شهروندان، کمک به حفظ و احیای محیط زیست شهری و تلاش برای کاهش آلودگی هوا است.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند روبه رشد ایجاد پارک‌های محلی در سطح شهر تبریز افزود: با تلاش‌های صورت گرفته طی این سال‌ها، تعداد پارک‌ها و بوستان‌های محلی موجود شهر از 80 پارک در سال 85 به 130 پارک و بوستان محلی در حال حاضر افزایش یافته است.
وی به میانگین اعتبارات اختصاصی سالانه از سوی شهرداری برای اجرای طرح‌های توسعه فضای سبز اشاره و تصریح کرد: سالانه بالغ بر 200 میلیارد ریال از سوی شهرداری تبریز در حوزه فضای سبز شهری هزینه می‌شود.
نوین، از عموم شهروندان خواست در حفظ و صیانت از فضای سبز شهرداری تبریز را یاری کنند.



نوشته شده در   شنبه 3 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode