ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 دي 1390     |     کد : 30108

تبریز صاحب بورس فناوری می‌شود

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی سهند از ایجاد بورس فناوری در حاشیه جشنواره فناوری، تجارت و توسعه پایدار خبر داد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی سهند: تبریز صاحب بورس فناوری می‌شود 
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی سهند از ایجاد بورس فناوری در حاشیه جشنواره فناوری، تجارت و توسعه پایدار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز مهرداد امامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص برگزاری جشنواره پژوهشی سهند 90 اظهار کرد: جشنواره فناوری، تجارت و توسعه پایدار با محوریت جهاداقتصادی و جهاد علمی با هدف ایده تبدیل علم به ثروت در دانشگاه صنعتی سهند و با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: با وجود اینکه راه حل بحث تبدیل علم به ثروت مسیر تحقیقات و پژوهش است ولی با این حال دانشگاه صنعتی سهند یک گام جلوتر از این موضوع بوده و در بحث فناوری پیشتاز و پیشگام‌تر است و در این خصوص حرفی برای گفتن دارد.
امامی تصریح کرد: با توجه به کارنامه درخشان دانشگاه صنعتی سهند در زمینه‌های فناوری و کسب افتخارات متعدد در سطح ملی و همچنین ارتباط نزدیک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با صنعتگران، این جشنواره هدف توسعه پایدار و افزایش اشتغال را نیز پیگیری می‌کند.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی سهند از ایجاد بورس فناوری در حاشیه این جشنواره نیز خبر داد و افزود: این بورس با استقبال همه دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور، پارک‌های علم و فناوری و بخش‌های خصوصی همانند اتاق بازرگانی روبه‌رو شد که با تشکیل شورای بورس، تمام امضا کنندگان طرح ، روز دوشنبه به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.
وی همچنین ادامه داد: این محفل علمی طرح‌های فناوری و دستاوردهای علمی در سطح منطقه را بررسی و طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری را شناسایی کرده و سرمایه‌گذار و فناور را به یکدیگر وصل خواهد کرد که این اتصال به منظور تصدی‌گری نبوده و تنها به صورت نظارتی خواهد بود.
امامی افزود: این کار اطمینان و ضمانت‌کاری هر دو طرف را تأمین کرده و سرمایه‌گذار با ریسک کمتر و فناور با اطمینان بیشتر با یکدیگر همکاری متقابلی خواهند داشت و این ظرفیت باعث می‌شود تا در کشور ، فناوری‌های بوجود آمده به مرحله عمل رسیده و تبدیل ارزش افزوده شود.


نوشته شده در   شنبه 3 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode