ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 27 آذر 1390     |     کد : 29887

آذربایجان شرقی از دهه فجر به استقبال گردشگران نوروزی می‌رود

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: با بهره‌برداری از اماکن اقامتی بازسازی شده همزمان در ایام دهه فجر به استقبال گردشگران نوروزی می‌رود.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: با بهره‌برداری از اماکن اقامتی بازسازی شده همزمان در ایام دهه فجر به استقبال گردشگران نوروزی می‌رود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بهسازی زیرساخت‌های گردشگری و اماکن اقامتی استان برای جذب گردشگر بیشتر به ویژه در ایام نوروز و بعد از آن، عملیات بازسازی هتل‌های «ایران» و «‌پارک‌»شهر تبریز به پایان رسیده و با بهره‌برداری از آنان همزمان با ایام دهه مبارک فجر آذربایجان شرقی از دهه مبارک فجر به استقبال گردشگران نوروزی می‌رود.
وی افزود: با رفع ایرادهای موجود و اتمام بازسازی، این دو هتل همزمان با بسیاری از پروژه‌های تکمیل شده زیرساخت گردشگری دیگر استان در دهه مبارک فجر امسال آماده بهره‌برداری می‌شوند.
محمدی با اشاره به عملیات بازسازی انجام یافته در هتل ایران گفت: 30 باب اتاق با سرویس کامل به این هتل اضافه شده و سرویس‌های کامل در تمام اتاق‌ها شامل حمام، توالت و روشویی ایجاد شده است.
وی افزود: همچنین تمام اتاق‌ها با وسائل جدید شامل کف پوش، تخت، تشک، تلویزیون، یخچال، میز، آیینه، کاغذدیواری، سیستم برق رسانی، کمد و گنجه، پرده‌ها و درب‌ها تجهیز شده و همه شوفاژها تعویض شده است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآور شد: در هتل پارک نیز کلیه اتاق‌ها، لابی، پذیرش و رستوران و موتورخانه مرمت و بازسازی شده و در تمام اتاق‌ها سرویس کامل شامل حمام، توالت و روشویی ایجاد شده است.
محمدی خاطرنشان کرد: همه اتاق‌ها در هتل پارک نیز مانند هتل ایران با وسائل جدید تجهیز شده و چهار سوئیت کامل با تجهیزات ایجاد شده است.
وی افزود: توسعه و ایجاد رستوران، لابی، صبحانه خوری و پذیرش، محوطه سازی، بهسازی نمای ثبت شده هتل و استخدام نیروی انسانی جدید و جوان از دیگر اقدامات انجام گرفته در هتل پارک به شمار می‌رود.
محمدی با اشاره به افزایش پنج درصدی تعداد مسافران اقامت کننده در آذربایجان شرقی در تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: با برنامه‌های معرفی کننده خوبی که امسال در شهرستان‌های استان و همچنین هفته فرهنگی آذربایجان شرقی در تهران انجام گرفت، سال آینده شاهد افزایش بیش از پیش گردشگران ورودی به استان خواهیم بود.
دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان تاکید کرد: جذب گردشگر به منطقه و همچنین حفظ آمار مسافران ورودی به استان پیش از هر چیز نیازمند تامین زیرساخت‌های اولیه برای این مقوله است و در این راستا سازمان میراث فرهنگی با همکاری بخش خصوصی اقدامات موثری انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برآیند آمارها، هتل‌ها پس از مهمانپذیرها و کمپ‌های گردشگری بیشترین میزان اقامت را در آذربایجان شرقی به خود اختصاص می‌دهند که این امر لزوم رسیدگی هر چه بیشتر به آنها را ضروری می‌کند.


نوشته شده در   يکشنبه 27 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode