ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 آذر 1390     |     کد : 29795

تبریز میزبان شکوفه‌های بهشت

دوره آموزشی تربیت مربی قرآنی کودکان با عنوان شکوفه‌های بهشت به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به منظور تربیت مربی قرآن کودکان صورت گرفت؛
تبریز میزبان شکوفه‌های بهشت
خبرگزاری فارس: دوره آموزشی تربیت مربی قرآنی کودکان با عنوان شکوفه‌های بهشت به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، دوره آموزشی تربیت مربی قرآنی کودکان با عنوان "شکوفه‌های بهشت" ویژه مربیان قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی امروز آغاز شد.
محمد هادی‌نیا، مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بهترین کلام را باید با بهترین روش‌ها آموزش داد، افزود: استفاده از روش‌های نوین آموزشی در آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان یک ضرورت است.
وی ضرورت استفاده از رنگ، تصویر، صدا و تمام وسائل کمک اموزشی و فرمت‌های نوین آموزشی برای کودکان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شأن قرآن و مفاهیم معنوی و الهی برای انتقال صحیح و بروز ضرورت سرمایه‌گذاری در این حوزه دو چندان کرده است.
مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، ضرورت وجود فضاهایی آموزشی استاندارد در کنار مساجد و مراکز دینی برای نونهالان و کودکان را یادآور شد و گفت: دنیای پرهیاهوی فعلی و تبلیغات گسترده منفی و غیرمعنوی که از رسانه‌های مختلف و در قالب‌های گوناگون ارائه می‌شود و ضرورت ارائه آموزش‌های مربوطه به حوزه قرآن و معنوی را با استفاده از ابزارها و شیوه‌های نوین را بیشتر کرده است.
هادی‌نیا هماهنگ شدن رفتار و سکنات مربیان و والدین با مفاهیم و الگوهای دینی و قرآنی را یکی دیگر از موثرهای چندگانه در تربیت کودکان و نوجوانان دانست و بر آن تاکید کرد.
این دوره آموزشی دوروزه با حضور 40 نفر از مربیان قرآنی کودک استان آذربایجان شرقی، به همت دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت موسسه ریحانة‌النبی (س) تهران در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود و کانون علامه طباطبایی تبریز به عنوان کانون تخصصی آموزش مدیریت اجرایی دوره را بر عهده دارند.
‌در این دوره مربیان کودکان خانه‌های نود و کانون‌های تخصصی زیر پوشش دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مراکز زیر پوشش سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی و مهد قرآن و عترت استان با فنون مختلف در سرفصل‌های آموزش نماز شکوفه‌ها و آموزش حفظ شکوفه‌ها و همچنین آموزش روخوانی قرآن به شیوه و سبک نوین آموزش می‌بینند.
همچنین استاد محمد فاضلی، مولف کتاب‌های مختلف در این حوزه و مدیر موسسه قرآنی زیحانة النبی(س) تدریس می‌کنند.


نوشته شده در   جمعه 25 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode