ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 آذر 1390     |     کد : 29785

گربه ای سیزده میلیون دلار به ارث برد

یک گربه خیابانی به فهرست میلیونرهای جهان اضافه شد. زن سالخورده ای که چندی پیش یک گربه ولگرد را از خیابان به خانه برده بود در وصیت نامه خود ثروتی سیزده میلیون دلاری را برای این گربه به جا گذاشته است

گربه ای سیزده میلیون دلار به ارث برد


یک گربه خیابانی به فهرست میلیونرهای جهان اضافه شد. زن سالخورده ای که چندی پیش یک گربه ولگرد را از خیابان به خانه برده بود در وصیت نامه خود ثروتی سیزده میلیون دلاری را برای این گربه به جا گذاشته است.

این ارثیه شامل میلیون ها دلار پول نقد، املاک و مستغلات در نقاط مختلف و فردی است که مادام العمر از این گربه مراقبت خواهد کرد.

نام این گربه سیاه که تا چندی پیش در خیابان زندگی می کرد «توماسو» است و چهار سال دارد. زنی ساکن شهر رم ایتالیا به نام «ماریا آسونتا» چندی پیش او را از خیابان نجات داده و با خود به خانه برد.

این زن دو هفته پیش در سن ۹۴ سالگی درگذشت و تمام مایملک خود از جمله مستغلاتی در شهرهای رم، میلان و کالابریا برای این گربه به جا گذاشت.

خانم «آسونتا» بیوه یک بساز و بفروش بزرگ بود و هیچ فرزند یا خانواده ای که در قید حیات باشد نداشت. وقتی که او « توماسو» را که بچه گربه ای پشمالو بود در کوچه های شهر رم پیدا کرد به شدت به این حیوان علاقمند شد و تصمیم گرفت که همه چیز و بهترین چیزها را برای وی فراهم کند، حتی پس از مرگ خود.

او مراکز متعدد نگهداری از حیوانات خانگی را بررسی کرد ولی ظاهرا هیچکدام متناسب با استانداردهای مورد نظر خانم « آسونتا » نبودند.

در نهایت او تصمیم گرفت که خدمتکار و مراقب خود را به عنوان مسئول نگهداری از گربه تعیین کند. ثروتی که خانم « آسونتا» به ارث گذاشته است توسط همین خدمتکار برای نگهداری و نیازهای « توماسو» هزینه خواهد شد.

«توماسو» این گربه خوشبخت اکنون همراه با خدمتکار سابق خانم «آسونتا» و یک گربه دیگر در خانه ای در حومه شهر رم زندگی می کند.

به نوشته شبکه تلویزیونی ای بی سی، توماسو سومین حیوان ثروتمند جهان است.

مورد دوم در فهرست ثروتمندترین حیوانات جهان شامپانزده ای است به نام «کالو» که صاحب وی به هنگام مرگ ۸۰ میلیون دلار برای وی به ارث گذاشت.

و مقام اول در فهرست جانوران ثروتمند جهان به سگی تعلق دارد به نام «گوتنر چهارم» او ثروت ۳۷۲ میلیون دلاری خود را از سگی دیگر که پدرش بود به ارث برده است.

این سگ به یک کنت اهل آلمان تعلق داشت و این ارثیه کلان توسط وی برای سگ اش به جا گذاشته شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 24 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode