ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 2 خرداد 1403
چهارشنبه 2 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 آذر 1390     |     کد : 28859

مذهب تشيع و نهضت عاشورا استبداد غرب را نابود مي كند

معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي گفت: مذهب تشيع و خط سرخ نهضت عاشورا با به لرزه انداختن پايه‌هاي حكومت‌هاي‌غربي، استبداد آنان را نابود مي كند.

معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي گفت: مذهب تشيع و خط سرخ نهضت عاشورا با به لرزه انداختن پايه‌هاي حكومت‌هاي‌غربي، استبداد آنان را نابود مي كند.

به گزارش روابط عمومي اداره‌كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، حجت‌الاسلام حسين روحاني‌نژاد در همايش روحانيون تبريز در آستانه محرم 1433 هجري با بيان اين مطلب اظهار داشت: عاشورا موجب فضيلت امت اسلامي بر ساير اديان الهي است و بايد اين پيام از طريق منابر روحانيون به مخاطبان برسد.

وي افزود: اين نهضت مانع از انحراف در مسير اسلام و آرمان‌هاي الهي آن مي‌شود و از اين رو با سيره ظلم ستيزي خود مانعي بزرگ بر سر راه مستبدان و ظالمان جهان است.

معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي بيان داشت: اكنون كه بيداري اسلامي درمنطقه و بيداري ملت‌هاي مظلوم در جهان با قدرت در حال ريشه دواندن است همه مبارزان خط اول اين حركت معتقدند كه انقلاب اسلامي پرچمدار بيداري ملت‌هاست و به ياري خدا شاهد به بار نشستن دوباره قدرت اسلام در جهان هستيم.

حجت‌الاسلام روحاني‌نژاد تصريح كرد: شعار تمام ملت‌هاي اسلامي برگرفته از مكتب عاشوراست و خون امام حسين (ع) با حرارت بيشتري مي‌جوشد تا يوغ بردگي از گردن ملت‌ها برداشته شود.

وي ادامه داد: تلاش‌ها براي به انحراف كشيدن اين انقلاب‌ها از مسير اصلي خود توسط ايادي آمريكا و اسرائيل وجود دارد اما رهبري داهيانه مقام عظماي ولايت موجب خنثي شدن اين توطئه‌ها شده و پيام ايشان در خطبه‌هاي نماز جمعه به جوانان مصري راهگشاي همه ملت‌هاي اسلامي در راه مبارزه عليه استبداد و استعمار شد.

حجت الاسلام روحاني نژاد خاطر نشان كرد: دنيا هم اكنون به اهميت و نقش ولايت فقيه و روحانيت در اداره جامعه اسلامي پي برده و از قدرت بي‌بديل آن آگاهي دارد از اين رو سعي دارد با نفوذ كلام شيعه مقابله و قدرت روحانيت و مرجعيت شيعي را زايل كند.

معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي گفت: امروز وبلاگ‌ها، فيلم‌ها، بازي‌هاي رايانه‌اي و ابزارهاي نوين رسانه‌اي براي مقابله با اين تفكر تجهيز شده‌اند اما همگي به قدرت نفوذ منابر در بين مؤمنان و مسلمان اعتقاد داشته و تلاش مي‌كنند تا به هر نحو ممكن چهره روحانيت و مرجعيت را در نظر مسلمانان به‌ويژه نسل جوان مخدوش كنند.

حجت‌الاسلام روحاني‌نژاد نفوذ دادن خرافات ، تحريفات و وهميات در مجالس شيعه را ترفند دشمنان اسلام براي تخريب چهره اين مذهب اسلامي دانست و بيان داشت: اين اقدامات با هوشياري روحانيت و رفع ناآگاهي نسبت به برخي مسائل قابل حل است چرا كه ناآگاهي‌ها بهترين ابزار براي پيشبرد اين نقشه‌هاي شوم است.


نوشته شده در   شنبه 5 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode