ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 آذر 1390     |     کد : 28834

وضعیت امنیت آذربایجان شرقی مطلوب است

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس ارزیابی‌های ملی وضعیت امنیت استان مطلوب است.

 فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس ارزیابی‌های ملی وضعیت امنیت استان مطلوب است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در نشست صمیمی بسیجیان سپاه و نیروی انتظامی بر نقش فعال بسیج در صحنه‌های مختلف تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرروت ایجاد نظم و امنیت در جامعه گفت: هماهنگی و انسجام خوبی میان مسئولان خصوصا بسیج و نیروی انتظامی در زمینه ایجاد امنیت وجود داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تفکر و روحیه بسیجی در حال صدور مستمر است، افزود: این شجره مبارکه با رهبری امام راحل در عرصه‌های مختلف پس از انقلاب نقش‌آفرین بوده است.
خرم‌نیا بیان کرد: صدور این روحیه در عرصه بین‌الملل زمینه‌ساز نابودی استکبار جهانی خواهد بود و به برکت نقش بسیج در جهان امیدوار هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت‌های بسیج و نیروی انتظامی شاهد برگزاری انتخاباتی گسترده و سالم همراه با امنیت در استان خواهیم بود.
خرم نیا، وضعیت امنیت استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های ملی وضعیت امنیت استان مطلوب بوده و برگزاری سالم و با امنیت انتخابات را شاهد خواهیم بود.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به شرح وظایف نیروی انتظامی در زمینه برگزاری انتخابات یادآور شد: توجیه نیروها و آموزش‌های لازم در مدت باقی مانده تا انتخابات به صورت فشرده و منظم برگزار خواهد شد و از ظرفیت بسیج نیز در زمینه امنیت استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی انتخابات از توان امنیت بسیج استفاده شده، گفت: در انتخابات پیش رو نیز از این توان استفاده خواهد شد و باید جلسات هماهنگی در این راستا برگزار شود.


نوشته شده در   شنبه 5 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode