ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 خرداد 1388     |     کد : 2878

نويسنده كويتي الوطن:نويسنده كويتي الوطن:

نویسنده "الوطن"روابط گسترده اي با مقامات كويت داشته به نحوي كه اكثر مقامات اين كشور سال گذشته پس از عمل وی در يكي از بيمارستان هاي آمريكا براي وي پيام تبريك فرستادند و هنگام مراجعتش به كويت دسته گلهاي زيادي براي وي ارسال کردند ...

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از تابناک، فواد هاشم از معروفترين و قديمي ترين نويسندگان كويت كه به شدت دشمن جمهوري اسلامي ايران مي باشد طي مقاله گستاخانه اي در روزنامه الوطن كويت كه متعلق به اعضاي خاندان حاكم اين كشور مي باشد، ضمن ابراز خرسندي ازحادثه تروريستي در زاهدان و به خاك و خون كشيده شدن جمع زيادي از مردم كشورمان از وقوع حملات تروريستي شديدتر و بدتر در ایران خبر داد!

به گزارش خبرنگار "تابناک"، اين نويسنده كويتي كه روابط گسترده اي با مقامات عالي کشورش دارد امروز در مقاله اي كه در روزنامه الوطن كويت منتشر شد، ضمن توصيف عملياتهاي تروريستي در عراق كه به خاك و خون كشيده شدن مردم شيعه و سني مردم عراق شده و مي شود به سمي كه سپاه پاسداران ايران و سپاه قدس براي بر هم زدن آرامش نيروهاي آمريكايي و مردم عراق تهيه كرده اند اشاره می کند و مدعی می شود كه اين سم در حادثه انفجار مسجدي در زاهدان به خورد خودشان رفت!!

اين نويسنده با تهديد كشورمان به حوادث تروريستي شديدتر تهديد كرد حادثه مسجد زاهدان آخرين مورد از این دست نخواهد بود و در آينده حوادث تروريستي بسيار بزرگتر و بيشتري در ايران اتفاق خواهد افتاد.

فواد هاشم همچنين با حمايت از عناصر مجري حادثه تروريستي از اقدام قاطع دستگاه قضايي كشورمان در اعدام متهمان اين حادثه انتقاد كرد و آنرا نمونه عدالت جمهوری اسلامی دانست.

  نویسنده "الوطن"روابط گسترده اي با مقامات كويت داشته به نحوي كه اكثر مقامات اين كشور سال گذشته پس از عمل وی در يكي از بيمارستانهاي آمريكا براي وي پيام تبريك فرستادند و هنگام مراجعتش به كويت دسته گلهاي زيادي براي وي ارسال کردند كه اخبار آن نیز در روزنامه الوطن منتشر شد.

گفتنی است طی سالهای اخیر برخی از نویسندگان کویتی مانند "جارالله" و "هاشم" و روزنامه هایی مانند "السیاسه" و "الوطن" به شکل وسیعی نسبت به منافع ملی و مسائل داخلی ایران اظهار نظرها و مقالات توهین آمیزی منتشر کرده اند اما متاسفانه وزارت خارجه کشورمان تاکنون نسبت به اقدامات این اشخاص و جریده های نزدیک به حکام کویتی هیچ واکنش مناسبی بروز نداده اند.

 

شيعه نيوز


نوشته شده در   دوشنبه 11 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode