ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 25 آبان 1390     |     کد : 28354

تبریز برای بسیاری از آلمانی‌ها شهری شناخته شده است

رئیس بخش فرهنگی سفارت آلمان در تهران، تبریز را دارای آثار شاخص فرهنگی و تاریخی عنوان کرد و گفت:به دلایل متعدد تبریز برای بسیاری از آلمانی‌ها شهری شناخته شده است.

تبریز برای بسیاری از آلمانی‌ها شهری شناخته شده است/ ایران کشوری امن در دنیاست
خبرگزاری فارس: رئیس بخش فرهنگی سفارت آلمان در تهران، تبریز را دارای آثار شاخص فرهنگی و تاریخی عنوان کرد و گفت:به دلایل متعدد تبریز برای بسیاری از آلمانی‌ها شهری شناخته شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اتو گراف صبح امروز در نشست مشترک با رئیس سازمان میراث فرهنگی استان اظهار داشت: ایران با همه جاذبه‌‌هایش یک کشور غنی از لحاظ مناطق دیدنی است که آن را در حوزه توریست به یک مقصد مهم برای آلمان و سایر کشورهای دنیا تبدیل کرده است.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای معرفی هر چه بیشتر ایران در رابطه با فرهنگ، تاریخ و سنت ایران در شبکه‌های تلویزیونی آلمان پخش می‌شود که فارغ از هرگونه مسائل سیاسی بوده و درصدد نشان دادن چهره زیبای این کشور به آلمانی‌هاست.
رایزن فرهنگی آلمان در تهران افزود: ما می‌دانیم که ایران کشوری امن است و توصیف‌هایی که توریست‌ها پس از خروج از ایران از آن می‌کنند خود بهترین گواه این ادعاست.
«اتو گراف» بازدید از بازار جهانی تبریز و مسجد کبود را به دلیل ویژگی‌های منحصر بفردشان مهم توصیف کرد و گفت: جای خوشحالی بسیاری است که نسبت به حفظ و نگهداری اماکن تاریخی ارزشمند خود حساس و کوشا هستید.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در شهرهای مونیخ و هامبورگ استقبال کرد و آن را آغاز خوبی برای ارتباط هر چه بیشتر دوجانبه فرهنگی دانست.
اتو گراف همچنین با بیان اینکه این برای دومین بار است که از شهر تبریز دیدن می‌کند، اظهار داشت: من در نخستین ورودم به ایران ابتدا وارد شهر تبریز شدم که این بازدید دوم برای من بسیار مسرت بخش بود.
رایزن فرهنگی و رئیس بخش فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران در سفر خود به آذربایجان شرقی عصر دوشنبه از بازار جهانی تبریز، مسجد کبود و موزه آذربایجان بازدید کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 25 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode