ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 آبان 1390     |     کد : 28309

جنبش‌های وال‌استریت ‌استکبار را در تنگنا قرار داده است

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حالیکه موج بیداری اسلامی کشورهای اسلامی را در برگرفته، جنبش‌های وال‌استریت ‌استکبار را در تنگنا قرار داده است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری: جنبش‌های وال‌استریت ‌استکبار را در تنگنا قرار داده است / سقوط غرب حتمی است 
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حالیکه موج بیداری اسلامی کشورهای اسلامی را در برگرفته، جنبش‌های وال‌استریت ‌استکبار را در تنگنا قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز آیت‌الله محسن مجتهدشبستری عصر امروز در مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه‌های علمیه استان افزود: طلاب با تهذیب نفس و علم‌آموزی به مقابله با تهاجم فرهنگی روی آورند و امروز تکلیف روحانیت سنگین‌تر از گذشته است.
وی گفت: دشمن امروز حملات نرم خود را متوجه جامعه اسلام ایران کرده است و این امر نیازمند مواجه نرم با این تهدیدات است.
مجتهدشبستری اظهار کرد: کمبود روحانیت همواره در جامعه احساس شده اما در حال حاضر این کمبود بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
وی با اشاره به حجم برنامه‌های ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از 5 میلیون گیرنده غیرمجاز در داخل کشور وجود دارد و هزاران شبکه ماهواره‌ای در زمینه‌های مختلف غیرمجاز فعالیت می‌کنند و سایت‌های متعدد اینترنتی نیز در این راستا فعال هستند.
امام جمعه تبریز گفت: دشمنان اسلام از طریق تهاجم فرهنگ وارد میدان شده‌اند و با مشاهد عدم مقابله نظامی رویارویی نرم را برگزیده‌اند.
مجتهدشبستری اضافه کرد: در حالیکه موج بیداری اسلامی کشورهای اسلامی را در برگرفته و دیکتاتورهای دست نشانده در حال سقوط هستند، جنبش‌های وال‌استریت غریبان غرب را گرفته و استکبار را در تنگنا قرار داده است.
وی ادامه داد: استکبار این حرکت‌ها را از سوی اسلام و جمهوری اسلامی مشاهده می‌کند و در این راستا حمله به جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کرده است.
امام جمعه تبریز، طلاب و روحانیت را در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و گفت: طلاب باید با خوب درس خواندن به مقابله با این تهاجم فرهنگی رفته و آماده پاسخگویی به شبهات باشند.
مجتهدشبستری با اشاره به راه‌اندازی دو مرکز تخصصی حوزوی در استان تصریح کرد: طلاب نباید به دروس حوزوی اکتفا کنند و به دروس تخصصی نیز توجه کنند تا بتوانند به شبهات پاسخ گویند.
وی یادآور شد: طلاب باید در کنار دروس عادی در ایام تعطیلات نیز به دروس لازمه نیز توجه کنند و با توجه به نشر برخی فرق ضاله در کشور و استان به ارتقای دانش خود توجه کنند.
امام جمعه تبریز بیان کرد: طلاب در کنار علم‌آموزی به تهذیب نفس بپردازند چرا که کمال وقار و متانت و آراسته بودن به اخلاق نیاز لباس روحانیت است.
وی اظهار کرد: مردم از روحانیت انتظار دارند تا کاملاً به تهذیب نفس بپردازند و آنان را سربازان امام زمان می‌دانند.


نوشته شده در   سه شنبه 24 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode