ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 آبان 1390     |     کد : 28302

همایش نقاشی غدیر در مراغه برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم همایش نقاشی با موضوع غدیر از سوی واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراغه در فرهنگسرای ولیعصر این شهر برگزار شد.

 به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم همایش نقاشی با موضوع غدیر از سوی واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراغه در فرهنگسرای ولیعصر این شهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم همایش نقاشی با موضوع غدیر از سوی واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراغه در فرهنگسرای ولیعصر این شهر برگزار شد.
در این همایش یک‌روزه که صبح امروز برگزار شد، 30 نفر از نقاشان مراغه شرکت داشتند و در پایان از آفرینندگان 10 اثر برتر در دو رده سنی بزرگ سال و کودکان تجلیل شد.
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه در این همایش گفت: هنر بهترین وسیله برای ابراز احساسات درونی انسان‌ها است.
قادر جویا افزود: انسان‌ها در طول تاریخ تلاش کرده‌اند با استفاده از ابزارهای مختلف احساسات درونی خود را در قالب‌های هنری به نمایش بگذارند.
وی اظهار کرد: هنرمندان نقاش نیز با آفریدن نقش بر روی بوم احساسات درونی خود را بر روی کاغذ سپید و بوم نقاشی پیاده می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه با اشاره به برنامه‌های شهرداری در توسعه مراکز فرهنگی دز این شهر افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه در صدد ایجاد فرهنگسرا در محلات و نقاط مختلف شهر است.
وی گفت: هدف شهرداری از توسعه فرهنگسراها کشف استعدادهای هنری و کمک به رشد افراد مستعد در زمینه‌های مختلف هنری است.
جویا، از فرهنگسرای ولیعصر به‌‌عنوان بهترین مکان برای فعالیت‌های هنری جوانان و نوجوانان یاد کرد و افزود: استقبال خوب مردم از برنامه‌های این فرهنگسرای حضرت ولیعصر مراغه در طول تابستان نشانگر علاقه‌مندی مردم به برنامه‌های هنری است.
در پایان این همایش یک‌روزه از صاحبان آثار برتر تجلیل و قدردانی شد.


نوشته شده در   دوشنبه 23 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode