ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 خرداد 1388     |     کد : 2813

توزیع کتب شبهه دار مهدویت در ایام حج

رییس مرکز تخصصی مهدویت نسبت به چاپ کتاب هایی شبهه دار در زمینه مهدویت در ایام حج و عمره در عربستان هشدار داد.....

رییس مرکز تخصصی مهدویت نسبت به چاپ کتاب هایی شبهه دار در زمینه مهدویت در ایام حج و عمره در عربستان هشدار داد.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی  کلباسی در حاشیه  دیدار اعضای هیات امنا و جمعی از دانش پژوهان مرکز تخصصی مهدویت با آیت الله نوری همدانی در گفت و گو با خبرنگاران فلسفه تشکیل این مرکز را مورد  تاکید قرارداد و گفت: هشت سال پیش عده ای از شخصیت های علمی و فرهنگی با هدف مبارزه علمی با انحرافات مهدویت بنیادی به نام مهدی موعود تشکیل شد.

 وی افزود: اوایل کار بعد از چاپ کتاب و پوسترو بروشور و نوار معلوم شد که متاسفانه در کشور افراد متخصص کمی در زمینه مهدویت تربیت شده اند.

 کلباسی ادامه داد: مرکزی برای تربیت طلاب در این عرصه در قم تشکیل شد و شروع به فعالیت کرد که تاکنون شش دوره برگزار شده و تاکنون بیش از 200 نفر فارغ التحصیل شده اند که  دردانشگاه و مراکز حوزوی به کار گرفته شده و از اندوخته هایشان بهره گیری می شود.

 کلباسی حوزه مهدویت را بخش گسترده ای دانست و اظهار داشت: تلاش هایی در این زمینه شده که در همین راستا دو مجله تخصصی انتظار برای اهل نظر و مجله امان برای عموم مردم تهیه و توزیع می شود که علیرغم آن تعداد 50 اثر در این زمینه چاپ شده است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود از تاسیس مکانی برای مرکز تخصصی مهدویت در قم خبر داد و تصریح کرد: به همت اعضای هیات امنا مکانی به مساحت 20 هزارمتر مربع در نزدیکی جمکران احداث شده است.

 رییس مرکز تخصصی مهدویت تاکید کرد: 40 هزارنفر از دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در این مکان دوره هایی را نیز گذرانده اند.

 کلباسی در ادامه نسبت به انتشار کتاب های شبهه انگیز در ایام عمره و حج هشدارداد و ابراز داشت: در ایام عمره و حج صدها هزار جلد کتاب در زمینه مهدویت چاپ می شود که شبهات عمده ای را در بین مردم ایجاد می کند که باید پاسخگوی این شبهات بود.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 6 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode