ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 مهر 1390     |     کد : 27113

ملت ايران همه مراحل پيشرفت را با موفقيت طي خواهد كرد

رهبر معظم انقلاب اسلامي در هشتمين روز از سفر به استان کرمانشاه در جمع بسيار پُر شور مردم کنگاور و شهرهاي اطراف با استناد به پيشرفت‌هاي ملت بزرگ ايران در سه دهه اخير تأکيد کردند: ملت عزيز ما که بخش‌هاي بسيار دشوار راه منتخب خود را، با افتخار و قدرت پشت سر گذاشته است، ضمن قانع نشدن به دستاوردهاي خود، از اين پس نيز با «وحدت و اميد و استقامت»، همه مراحل پيش رو را با موفقيت طي خواهد کرد.

رهبر معظم انقلاب در جمع مردم كنگاور: ملت ايران همه مراحل پيشرفت را با موفقيت طي خواهد كرد

رهبر معظم انقلاب اسلامي در هشتمين روز از سفر به استان کرمانشاه در جمع بسيار پُر شور مردم کنگاور و شهرهاي اطراف با استناد به پيشرفت‌هاي ملت بزرگ ايران در سه دهه اخير تأکيد کردند: ملت عزيز ما که بخش‌هاي بسيار دشوار راه منتخب خود را، با افتخار و قدرت پشت سر گذاشته است، ضمن قانع نشدن به دستاوردهاي خود، از اين پس نيز با «وحدت و اميد و استقامت»، همه مراحل پيش رو را با موفقيت طي خواهد کرد.

حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي با تجليل از حضور بسيار گرم و محبت‌آميز جوانان و مردان و زنان مؤمن کنگاور و شهرهاي صحنه، سنقر و هرسين در ورزشگاه شهيد قلي‌وند کنگاور،اينگونه اجتماعات عظيم را مخصوص ايران و نشان‌دهنده مهر و محبت متقابل مردم و مسئولان خواندند.

ايشان روحيه شاداب، اعتماد به نفس، آمادگي براي کار و وفاداري به انقلاب را از ويژگي‌هاي بارز مردم اين منطقه وسراسر کشوردانستند و افزودند: همين خصوصيات عزت آفرين، عبور انقلاب و نظام را از مراحل بسيار دشوار و پيچ‌هاي خطرناک تضمين کرده و خواهد کرد.

حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي با تاکيد بر استقامت ملي و استمرار حرکت عمومي ملت بزرگوار ايران، قانع شدن به دستاوردهاي مياني راه و از سوي ديگر نا اميدي از تحقق اهداف نهايي را دو آفت بزرگ توقف زا در اين مسير برشمردند و افزودند: ملت عظيم‌الشأن ايران، در وسط راه «تعالي و پيشرفت و افتخار» توقف نمي‌کنند و با اطاعت از فرمان پروردگار کريم در قرآن مجيد، با قدم‌هاي استوار و محکم راه خود را تا رسيدن به جامعه اسلامي و برخوردار از عدالت، طراوت، آگاهي و مردم سالاري حقيقي ادامه خواهد داد.

رهبر معظم انقلاب، يکپارچگي ملي را شرط ديگر استمرار موفقيت‌هاي نظام دانستند و افزودند: خوشبختانه ميان قشرهاي مختلف مردم و ميان مردم و مسئولان وحدت خوبي برقرار است که بايد عميق‌تر و گسترده‌تر شود و محبت و حسن ظنّ متقابل افزايش يابد.

حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي نسل جوان، تحصيلکرده، آگاه و برخوردار از خصوصيات مثبت انقلاب را، مايه اميد نظام و ملت دانستند و خاطر نشان کردند: دشمن در صدد است با انواع روش‌ها از جمله سياه نمايي، در سد مستحکم و حرکت اميدوارانه و مستمر ملت، اخلال ايجاد کند.

رهبر معظم انقلاب، با اشاره به بي غيرتي سردمداران رژيم طاغوت و تبعيت آنها از دستورات و سياست‌هاي آمريکا و انگليس، افزودند: دشمن از اين مي‌سوزد که ايران در پرتو انقلاب اسلامي از پايگاه مطيع و رام آنان، به کشور و ملتي تبديل شده که سينه خود را در مقابل سلطه گران سپر کرده است و با عزت و استقلال کامل، با زياده خواهي و زورگويي مقابله مي‌کند.

ايشان در ريشه يابي علت خشم و عصبانيت آمريکايي‌ها از ملت ايران، به اعتراف مقامات آمريکايي درباره تأثير ايران اسلامي در ناکام ماندن سياست‌هاي آمريکا به‌ويژه در خاورميانه اشاره کردند و افزودند: شياطين مي‌دانند که چشم ملت‌هاي بيدار شده منطقه، به کشور عزيزِ ما دوخته شده است به همين دليل تمام روش‌ها و امکانات را به کار گرفته‌اند تا «ايران و ايراني» الگوي حرکت عظيم بيداري اسلامي نشوند و خط ايستادگي ملت ايران در ميان ديگر ملت‌ها رواج نيابد.

حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي با استناد به تلاش دشمنان براي سياه نمايي اوضاع کشور از طريق بزرگ کردن ضعف‌ها و کمرنگ کردن پيشرفت‌ها، همگان به‌ويژه اهل قلم، اصحاب مطبوعات و صاحبان تريبون و رسانه را به مراقبت و هوشياري در اين زمينه فرا خواندند و افزودند: مبادا کسي دانسته يا ندانسته با اظهار نظر، حرف و يا نوشته خود به اين خواست دشمن کمک کند.

رهبر معظم انقلاب در ادامه همين بحث، مسئولان سطوح مختلف کشور را نيز به گسترش تلاش براي رفع مشکلات مردم واز بين بردن کاستي‌ها توصيه موکد کردند.

ايشان در بخش ديگري از سخنانشان با تحسين دوباره خصوصيات مردم سراسر استان کرمانشاه افزودند: مردم منطقه کنگاور علاوه بر آن خصوصيات، از ديرباز، ميزبان راهيان کربلاي معلي و منزلگاه عاشقان حسيني بوده‌اند و با علاقه عميق به دين و روحانيت، در دفاع مقدس و ديگر امتحانات الهي، کارنامه درخشاني داشته‌اند و همين خصوصيات آينده روشن‌تر آنها را به ارمغان خواهد آورد.

در ابتداي اين ديدار، امام جمعه کنگاور ضمن خير مقدم به رهبر معظم انقلاب به رشادت‌ها و جانفشاني مردم منطقه در زمان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اين مردم ولايتمدار همچنان استوار در راه آرمان‌هاي انقلاب، امام راحل و شهدا گام بر مي‌دارند و توقع دارند مسئولان اجرايي به مشکلات اين منطقه بخصوص اشتغال توجه ويژه‌اي داشته باشند. ‏



حضور در گلزار شهدا

حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي در بدو ورود به شهرستان كنگاور، با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه، ياد و خاطره رشادت‌هاي رزمندگان و شهداي اين منطقه را گرامي داشتند.



تشكيل جلسه ويژه هيات دولت

معاون اول رئيس جمهوري گفت: دولت مصمم است در جلسه ويژه هيات وزيران در كرمانشاه موانع پيش روي ترقي و توسعه استان را بر طرف كند و مصوبات مطلوبي را به تصويب برساند تا تجلي درخشان پيوند امت و رهبري را با خدمات خود ارج بنهد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري،‌ محمدرضا رحيمي عصر ديروز در جلسه ويژه هيات وزيران كه با مناسبت سفر مقام معظم رهبري در استان كرمانشاه برگزار شد. افزود: پيوندي شكوهمند ميان امت و رهبري در استان كرمانشاه به نمايش گذاشته شد.

معاون اول رئيس جمهوري در ادامه با اشاره به اهميت موضوع اشتغال در استان كرمانشاه، اظهارداشت: براي رسيدگي و پيگيري ويژه مساله اشتغال در استان كرمانشاه علاوه بر مصوبات جلسه ديروز هيات دولت در استان، يكي از جلسات شوراي عالي اشتغال را به رفع موانع پيش روي اشتغال استان اختصاص خواهيم داد، تا همه مشكلات مربوط به ايجاد اشتغال در اين استان به شكل ويژه بررسي شود.

رحيمي همچنين مهار آبهاي مرزي و ساخت سد در كرمانشاه را مورد تاكيد قرار داد وگفت: يكي از موضوع‌هاي بسيار حائز اهميت پس از ساخت سد اين است كه آبهاي پشت سدها به مزارع هدايت شود كه اين موضوع مورد تاكيد دكتر احمدي‌نژاد است.

معاون اول رئيس جمهوري افزود: براي اين موضوع و مهار آبهاي مرزي نيز بايد جلسه ويژه برگزار شود تا بتوان به شكل مطلوب به آن پرداخت.

رحيمي با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص راه آهن غرب كشور گفت: اقدماتي كه تاكنون در اين زمينه شكل گرفته كافي نيست و دست‌اندركاران وزارت راه و شهرسازي بايد با همتي ويژه براي پيشبرد راه آهن غرب كشور فكر اساسي بكنند.



اختصاص 1200 ميليارد تومان اعتبار

معاون اول رئيس جمهوري عصر چهارشنبه در پايان جلسه ويژه هيأت دولت كه در محل معاونت امورعمراني استانداري برگزار شد، گفت: اين جلسه 1200 ميليارد تومان مصوبه براي توسعه استان كرمانشاه به همراه داشت.

محمدرضا رحيمي افزود: در اين جلسه بر تسريع در اجراي راه‌آهن غرب كشور تأكيد شد و در زمينه پالايشگاه 150 هزار بشكه‌اي در دست احداث آناهيتا نيز مصوب شد كه در اجراي آن تسريع شود.

رحيمي گفت: دستاوردها و مصوبات اين نشست براي تاييد نهايي به محضر مقام معظم رهبري تقديم مي‌شود.



نوشته شده در   پنجشنبه 28 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode