ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 23 مهر 1390     |     کد : 26825

ممنوعيت فروش تبلت سامسونگ

دادگاهی در استرالیا روز پنجشنبه ممنوعیت موقتی فروش تبلت‌های سامسونگ در استرالیا را تایید کرده و به این شکل رقیب بزرگ این شرکت، یعنی اپل در جنگ حق امتیاز به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.

دادگاه استراليا حكم داد
ممنوعيت فروش تبلت سامسونگ
جام جم آنلاين: دادگاهی در استرالیا روز پنجشنبه ممنوعیت موقتی فروش تبلت‌های سامسونگ در استرالیا را تایید کرده و به این شکل رقیب بزرگ این شرکت، یعنی اپل در جنگ حق امتیاز به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تصمیم نهایی این دادگاه درباره موضوع حق امتیاز چند ماه دیگر تعیین خواهد شد و این تاخیر زمانی می تواند حضور "گلکسی تب" سامسونگ در بازارهای استرالیا را تخریب کند، تبلتی که بزرگترین رقیب کنونی آی پد اپل به شمار می رود.

این دو شرکت از ماه آوریل تا کنون بر سر حق امتیاز محصولاتی از قبیل تلفنهای همراه و تبلت‌ها در 10 کشور مختلف با یکدیگر وارد جنگ شديد شده اند که یکی از اصلی ترین آنها نبرد دو شرکت بر سر فناوری لمسی به کار گرفته شده در تبلت جدید سامسونگ در دادگاهی در استرالیا بود.

حکم دادگاه استرالیا ممنوعیت موقف فروش گلکسی تب 10.1 سامسونگ در کشور استرالیا است تا زمانی که دادگاهی مشابه درباره موضوع نقض حق امتیاز تصمیمی جدید بگیرد.

پیش از این اپل در حرکت قانونی خود علیه سامسونگ در دادگاه آلمان و هلند نیز به موفقیت دست پیدا کرده بود. همچنین سامسونگ دو دادگاه دادرسی دیگر در کره جنوبی و آمریکا در پیش رو دارد.

بر اساس گزارش ان بی سی، دادگاه دادرسی نهایی سامسونگ در استرالیا بر سرموضوع حق امتیاز می تواند چند ماه به طول بیانجامد و به این شکل شرکت سامسونگ فصل پر فروش زمستان و کریسمس را از دست خواهد داد.

با این همه سامسونگ نسبت به این موضوع واکنش جدی نشان نداده است و می گوید یافتن دفاعی کارآمد علیه پرونده اپل نیازمند زمان کافی است.


نوشته شده در   شنبه 23 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode