ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 مهر 1390     |     کد : 26218

گوگل صدرنشين شد

گزارش های به دست آمده از دو مطالعه متفاوت درباره وضعیت شرکت های تکنولوژی بزرگ جهان، IBM را به عنوان دومین شرکت ارزشمند جهان معرفی کرده و گوگل را جذابترین کارفرما در نظر متقاضیان کار می داند.

ارزشمندترين شرکت‌هاي فناوري
گوگل صدرنشين شد
جام جم آنلاين: گزارش های به دست آمده از دو مطالعه متفاوت درباره وضعیت شرکت های تکنولوژی بزرگ جهان، IBM را به عنوان دومین شرکت ارزشمند جهان معرفی کرده و گوگل را جذابترین کارفرما در نظر متقاضیان کار می داند.
به گزارش مهر، بررسی های جدید متخصصان صنعت و تجارت رایانه نشان می دهد شرکت IBM اکنون با افزایش ارزش سهام که از ابتدای سال 2011 آغاز شده، به دومین شرکت بزرگ تکنولوژی در جهان تبدیل شده و از سویی دیگر گوگل به دلیل اشتیاق مهندسان و متخصصان برای استخدام شدن، به عنوان جذابترین شرکت تکنولوژی در جهان شناخته شده است.

IBM، دومین شرکت تکنولوژی جهان

بر اساس تحلیل های جدید، ارزش شرکت IBM تا پایان روز 29 سپتامبر 214 میلیارد دلار بوده که با داشتن این ارزش برای اولین بار طی 15 سال گذشته شرکت مایکروسافت را با ارزشی برابر 213.2 میلیارد دلار پشت سر گذاشته است.

این رشد نشان می دهد شرکت IBM اکنون دومین شرکت تکنولوژی جهان بر اساس ارزش بازار است و اپل همچنان با داشتن ارزشی برابر 362 میلیارد دلار موقعیت برتر خود را در جهان حفظ کرده است.

قیمت سهام شرکت IBM از آغاز سال 2011 ثابت باقی مانده بود و اکنون نسبت به آغاز سال با افزایشی 22 درصدی مواجه شده است؛ این در حالی است که ارزش سهام مایکروسافت با کاهشی 8.8 درصدی همراه بوده است.

گوگل جذابترین شرکت کارفرمای جهان

شرکت گوگل هر روز با سیلی بزرگ از تقاضاهای کار و خلاصه پرونده متقاضیان کار در این شرکت مواجه می شود. این شرکت بزرگ در پی نظرسنجی شرکت Universum از 160 هزار نفر که در جستجوی کاری مناسب بوده اند به عنوان جذابترین کارفرما شناخته شده است.

تحلیل انتخاب متقاضیان کار در 12 اقتصاد بزرگ جهان از میان گزینه های استخدامی که در پیش رو دارند در مطالعه ای که با عنوان «جذابترین کارفرمایان جهان» انجام شده، نشان می دهد شرکت گوگل در میان متخصصانی با مدرک تجارت و مهندسی برترین شرکت کارفرما است، این سومین سال پی در پی است که شرکت گوگل در بخش تجارت و مهندسی به عنوان جذابترین شرکت انتخاب می شود.

شرکت های کارفرما در دو زمینه مهندسی و تجارت

از دیگر شرکت هایی که در بخش تجارت این رتبه بندی به عنوان شرکت های برتر معرفی شده اند می توان به شرکت مایکروسافت در رتبه ششم و شرکت اپل در رتبه نهم اشاره کرد. در رتبه های آخر این لیست 50 تایی نام شرکت های IBM، HP، اینتل، Dell، و Cisco نیز به چشم می خورد.

مهندسان جویای کار شرکت های IBM و مایکروسافت را به عنوان شرکت های دوم و سوم در بخش مهندسی انتخاب کرده و اینتل، سونی و اپل رتبه های پنجم، ششم و هفتم را به دست آورده اند.


نوشته شده در   دوشنبه 11 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode