ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 30 شهريور 1390     |     کد : 25653

«خاکیان عرش‌نشین و «خط سرخ» منتشر شد

کتاب «خط سرخ» فانی تبریزی شامل گزیده‌ای از مقالات و اشعار گنگره شعر عاشورایی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی و «خاکیان عرش‌نشین» با موضوع وصف دلاورِ‌ های شهدای هشت سال دفاع مقدس در تبریز منتشر شد.

 کتاب «خط سرخ» فانی تبریزی شامل گزیده‌ای از مقالات و اشعار گنگره شعر عاشورایی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی و «خاکیان عرش‌نشین» با موضوع وصف دلاورِ‌ های شهدای هشت سال دفاع مقدس در تبریز منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، دو اثر جدید عباس داداش‌زاده متخلص به «فانی تبریزی» تالیف شده در سال‌جاری به چاپ رسیده و کتاب‌های «زلف دلاویز» و «دلدادگان توحید» نیز از تالیفات این نویسنده در آینده‌ای نزدیک چاپ و منتشر می‌شود.
براساس این گزارش، کتاب «خط سرخ» این نویسنده شامل گزیده‌ای از مقالات و اشعار گنگره شعر عاشورایی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوده و موضوع کتاب «خاکیان عرش‌نشین» نیز وصف دلاوری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات قدر ولایت تهران به چاپ رسیده است.
همچنین کتاب «زلف دلاویز» در دست چاپ بوده و قرار است در این ماه از سوی انتشارات آیدین تبریز به زیور چاپ آراسته شود.
اثر تحقیقی «دلدادگان توحید» نیز پژوهشی در زمینه زندگانی، آثار و اندیشه بزرگانی چون علامه طباطبایی، علامه امینی، علامه جعفری، سید علی قاضی و میرزا جواد آقا ملکی تبریزی است که امسال از سوی انتشارات دارالکتب الاسلامیه تهران به چاپ خواهد رسید.
عباس داداش‌زاده متخلص به فانی تبریزی، شاعر و نویسنده شهیر آذربایجان‌شرقی است که در عرصه‌های ادب و عرفان صاحب چند کتب تالیفی و تحقیقی است.
وی از شاگردان زنده یاد استاد عابد بوده و از محضر بزرگان علم و ادب ایران خوشه‌چینی کرده و چند بار به عنوان داور و شاعر برگزیده جشنواره‌ها انتخاب شده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 30 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode