ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 مرداد 1390     |     کد : 23897

ولاديمير پوتين کاشف شد!

رسانه های دولتی روسیه هر چند از گاهی تصاویری از ولاديمير پوتين، نخست وزیر این کشور منتشر می کنند...

کوزه هاي سحرآميز درياي سياه
ولاديمير پوتين کاشف شد!
جام جم آنلاين: رسانه های دولتی روسیه هر چند از گاهی تصاویری از ولاديمير پوتين، نخست وزیر این کشور منتشر می کنند که بازخوردهای زیادی را نه تنها در این کشور بلکه در جهان باعث می شود و در جدیدترین تصویر ارائه شده از وی، پوتین در حالی که دو کوزه باستانی در دست دارد به تصویر کشیده شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون دولتی روسیه درهفته گذشته تصاویری از ولادیمیر پوتین منتشر کرد که دراین تصاویر پوتین در حالی که لباس غواصی بر تن داشته و در حال بیرون آمدن از آبهای دریای سیاه است دو کوزه تاریخی متعلق به یونان باستان را با خود حمل می کند.

در هفته گذشته پوتین برای تفریح به سواحل اوکراین رفته بود و رسانه های دولتی روسیه با ارائه گزارش از وی تصاویری را منتشر کردند که پوتین در عمق دومتری دریای سیاه توانسته دو کوزه تاریخی متعلق به یونان باستان را کشف کند.

هرچند رسانه های دولتی روسیه ازاین کشف نخست وزیر تمجید کرده و این اکتشاف را به شمار افتخارات وی افزودند اما با این حال رسانه های مخالف نیز به گونه ای دیگر خبر اکتشاف دو کوزه باستانی را تحلیل کردند.

یکی از این رسانه های "نووایا گازتا" بود که یافتن این دوکوزه را امری تقلبی خوانده و نوشت : این دو کوزه به گونه ای در عمق دو متری آب قرار داده شده بودند تا پوتین بتواند آنها را پیدا کند. کشف این دو کوزه بزرگ در حالیکه باستان شناسان در دو سال گذشته فقط توانسته اند از این مکان ظروف سفالی کوچک بدست بیاورند مايه حيرت است.

رسانه های دیگرانتشار این تصاویر را اقدام دیگری برای بزرگ نشان دادن پوتین ارزیابی کرده و نوشتند: درگذشته نیز انتشار تصاویری از پوتین در هنگام ماهیگیری، کوهنوردی، شکار ببر و ورزش جودو موجب شده بود تا رسانه های دولتی روسیه تبلیغات گسترده ای در مورد وی به راه بیاندازند.

به گفته برخی کارشناسان امور روسیه، ارائه تصاویر قهرمان گونه از ولایمیر پوتین یکی از راههای وی برای هموار کردن مسیر حضور دوباره در کرملین است.


نوشته شده در   يکشنبه 23 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode