ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 مرداد 1390     |     کد : 23829

اهر در امر به معروف اول شد

امام جمعه شهرستان اهر گفت: ستاد امر به معروف و نهي از منكر اهر در ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر مقام نخست استاني را كسب كرد.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: ستاد امر به معروف و نهي از منكر اهر در ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر مقام نخست استاني را كسب كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجي‌زاده در جلسه ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان اهر اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهي از منكر اهر در ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر مقام نخست استاني را كسب كرد.
وي افزود: اين ستاد در يك سال گذشته با تشكيل جلسات منظم و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و ديني مختلف در ترويج و تحقق فريضه امر به معروف و نهي از منكر تلاش مضاعف داشته است.
حاجي‌زاده با اشاره به اجراي طرح تذكر لساني امر به معروف و نهي از منكر در 40 شهر كشور گفت: اجراي اين طرح از اول ماه مبارك رمضان در دو شهرستان اهر و مرند به عنوان شهر هاي پايلوت آذربايجان‌شرقي آغاز شده است.
رئيس ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اهر، يكي از راهكارها و ابزارهاي موثر در احيا و ترويج امر به معروف و نهي از منكر را تعميق و تقويت آموزه‌هاي ديني و ارتقا آگاهي‌هاي عمومي در حوزه ديني و قرآني ذكر كرد.
وي گفت: راه همگاني و شرعي در اجراي امر به معروف و نهي از منكر تذكر لساني است كه اجراي آن وظيفه همگاني است.
امام جمعه شهرستان اهر ادامه داد: در امر به معرف و نهي از منكر همه واجبات الهي اقامه مي‌شود و عمل نكردن به آن عامل اساسي در هلاكت و نابودي خوبي‌ها و رشد بدي‌ها در جامعه است؛امر به معروف و نهي از منكر از واجبات دين ماست كه بايد در جامعه انجام شود تا جامعه به ثبات اخلاقي و اجتماعي خود برسد.
وي با اشاره به آيين‌هاي ايام ماه رمضان در مساجد افزود: مساجد به عنوان بزرگ‌ترين پايگاه ديني جهان اسلام و نشر و ترويج احكام و مباني ديني و قرآني نقش موثري را در اين امر دارد؛ بايد توجه داشت كه عمل به آموزه‌هاي ديني و تحصيل در علوم اسلامي در ابعاد مختلف موجب شكوفايي فرهنگي و ارتقاي سطح تفكر جامعه شده و از وقوع جرائم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي جلوگيري مي‌كند.


نوشته شده در   جمعه 21 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode