ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 تير 1390     |     کد : 22088

بهره‌برداري از بيست و دومين پارك شادي تبريز

به مناسبت اعياد شعبانيه، بيست و دومين پارك شادي و سالن بازي كودكان در شهرك ميرداماد افتتاح شد.

به مناسبت اعياد شعبانيه، بيست و دومين پارك شادي و سالن بازي كودكان در شهرك ميرداماد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، شهردار تبريز در مراسم بهره‌برداري از پارك شادي تبريز با اشاره به توجه شهرداري به احداث مراكز تفريحي در شهر تبريز گفت: در چند سال گذشته مجموعه‌هاي پارك شادي كودكان از 2 مورد به 22 مورد رسيده كه اين بيانگر توجه شهرداري تبريز به ايجاد نشاط در بين شهروندان مخصوصا كودكان است.
عليرضا نوين همچنين با اشاره به ايجاد و تجهيز پارك‌ها و بوستان‌هاي شهر به وسائل بازي كودكان تاكيد كرد: خوشبختانه شهرداري تبريز با جذب و مشاركت سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در همه پروژه‌ها به ويژه توسعه مراكز بازي كودكان عملكرد قابل قبولي داشته است.
وي در ادامه سخنان خود ايجاد نشاط اجتماعي در جامعه را يك عبادت دانست و تاكيد كرد: ايجاد نشاط و شادابي اجتماعي، اصلي‌ترين هدف شهرداري تبريز در اجراي پروژه‌ها طي سال‌هاي اخير بوده است.
نوين در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر لزوم توجه جدي مسئولان و متوليان فرهنگي به بسترسازي براي پركردن اوقات فراغت خانواده‌ها و كودكان و نوجوانان، برنامه‌ريزي اساسي به منظور ايجاد زمينه‌هاي تفريحات سالم را شرط لازم در اين راه دانست.
شهردار تبريز افزود: در بحث بازي و تفريح كودكان، خانواده‌ها بايد مراقب باشند تا از گرايش كودكان و نوجوانان به سمت بازي‌ها و تفريحات خشن و ناسالم جلوگيري كنند.
وي از برنامه‌ريزي كلان شهرداري براي افزايش و توسعه پارك ها و فضاهاي شادي ، بازي و تفريح براي كودكان در نقاط مختلف شهر خبر داد.
حسين آقامحمدي شهردار منطقه دو تبريز نيز در مراسم بهره‌برداري از اين پروژه با اشاره به اهميت مشاركت بخش خصوصي در اجراي پروژه‌هاي عمراني خدماتي فرهنگي شهرتبريز گفت:خوشبختانه شهرداري تبريز در چندسال اخير با حمايت و پشتيباني‌هاي لازم از سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي موجبات عمران و آباداني شهر را فراهم كرده و توانسته رتبه اول را درسرمايه‌گذاري بخش خصوصي در بين ديگر شهرهاي كشور به دست آورد.
اين مسئول تاكيد كرد: كسب رتبه نخست در جذب سرمايه‌گذاري، مقام نخست در بخش خدمات و تنظيف شهري و ده‌ها عنوان ديگر در دوران در چند سال اخير بيانگر تلاش مجموعه شهرداري تبريز و شوراي سوم شهر در توجه به همه بخش‌ها است.
شهردار منطقه دو تبريز همچنين با اشاره به اجراي پروژه‌هاي مهم و زيربنايي در شهر تبريز گفت: در سالهاي اخير شهرداري تبريز با حمايت‌هاي شوراي اسلامي شهر توانسته در همه بخش‌هاي عمراني، فرهنگي و خدماتي پروژه هاي مختلفي را مورد بهره‌برداري قرار دهد.
سالن بازي كودكان ميرداماد كه داراي كافي شاب با چشم انداز زيباي باران مصنوعي ونيز وسايل بازي كودكان است با مشاركت بخش خصوصي و با سرمايه‌گذاري 6 ميليارد ريال افتتاح شد و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.


نوشته شده در   شنبه 18 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode