ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 تير 1390     |     کد : 22085

جشنواره فروش ويژه ماه مبارك رمضان در آذربايجان شرقي

رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي از برگزاري جشنواره فروش ويژه ماه مبارك رمضان براي نخستين بار در كشور در آذربايجان شرقي خبر داد.

 رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي از برگزاري جشنواره فروش ويژه ماه مبارك رمضان براي نخستين بار در كشور در آذربايجان شرقي خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي، صادق نجفي گفت: ماه رمضان امسال به دليل اجرايي شدن طرح ملي هدفمند كردن يارانه‌ها در كشور و همكاري بسيار بالاي اصناف، اتحاديه‌هاي صنفي، شركت‌هاي پخش و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي با دولت در راستاي اجراي دقيق اين طرح كه با رضايت عمومي همراه بوده است از اهميت ويژه‌اي در خصوص تأمين رفاه عمومي برخوردار است.
وي اظهارداشت: در جشنواره ويژه فروش ماه مبارك رمضان قيمت محصولات عرضه شده 10 تا 15 درصد زير قيمت بازار خواهد بود.
نجفي با اشاره به برگزاري نمايشگاه ضيافت در روزهاي منتهي به ماه مبارك نيز ادامه داد: تمام اقلام مورد نياز مردم از جمله مواد خوراكي پروتئيني، گوشت مرغ، و مواد لبني در اين نمايشگاه عرضه خواهد شد و بنا به هماهنگي صورت گرفته با فروشگاه رفاه نيز سبد كالاي اين فروشگاه كه شامل 200 تا 300 نوع كالا است زير قيمت بازار در اين نمايشگاه عرضه خواهد شد.
رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي و دبير كميته تنظيم بازار استان تصريح كرد: طرح ويژه بازرسي در ماه مبارك رمضان نيز از 10 تير ماه آغاز شده و تا 10 شهريور ادامه خواهد داشت.
نجفي تصريح كرد: در اين طرح نظارتي ويژه، بيش از يك هزار و 38 نفر از بازرسان و ناظران افتخاري سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي در سراسر استان حضور خواهند داشت كه 137 نفر از بازرسان طرح تشديد بازرسي و 865 نفر از ناظران افتخاري عادي و معرفي شده از سوي بسيج كارمندي بر تنظيم بازار استان به طور محسوس و نا محسوس نظارت خواهند كرد.
رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي در ادامه با بيان اينكه ماه مبارك رمضان به عنوان ماه مهماني خداوند نزد همه مسلمانان جهان و بالاخص ايران جايگاه بسيار رفيعي دارد، تأكيد كرد: در اين روزها با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته عملياتي در حوزه تنظيم بازار مصرف استان و تأمين سبد كالاي اساسي مردم نظم و آرامش بازار مصرف استان برقرار خواهد بود و با هرگونه تخلف احتمالي در اين روز ها از مجراي قانوني برخورد لازم صورت مي‌گيرد.
صادق نجفي اطمينان داد، كالاهاي مورد نياز شهروندان به وفور تأمين شده و در سطح بازار فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي تعاوني‌هاي شهري و روستاي و نمايشگاه عرضه كالا در ماه مبارك رمضان موجود است.


نوشته شده در   شنبه 18 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode