ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 تير 1390     |     کد : 21896

امضاي 393 تفاهمنامه در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري

رئيس سازمان اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي گفت: در هفت پانل تخصصي سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري 393 پروژه با ارزش بيش 26ميليارد و 300 ميليون دلار در اين همايش به امضا رسيد.

 رئيس سازمان اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي گفت: در هفت پانل تخصصي سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري 393 پروژه با ارزش بيش 26ميليارد و 300 ميليون دلار در اين همايش به امضا رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رضا حسيني پيش از ظهر امروز در جلسه بررسي نتايج همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري آذربايجان‌شرقي با اشاره به گستردگي برگزاري سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري آذربايجان‌شرقي اظهار كرد: اين همايش بازتاب قابل توجهي در رسانه‌هاي داخلي و خارجي داشته و در شبكه‌هاي مختلف خارجي نيز اين همايش انعكاس مطلوب داشت.
وي ادامه داد: پس از تشكيل ستاد برگزاري همايش عمليات اجرايي از يك سال قبل آغاز شده و پس از اخد مجوزهاي لازم دعوت از ميهمانان مطرح شد.
حسيني با بيان اينكه در دعوت از ميهمانان حساسيت زيادي وجود داشت، اظهار كرد: مكاتبات گسترده در سطح داخلي و خارجي براي دعوت از ميهمانان خارجي صورت گرفت تا خروجي مطلوبي را از ناحيه دعوت از ميهمانان خارجي داشته باشيم.
رئيس سازمان اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي ادامه داد: 15 هزار جلد نشريه در بخش‌هاي مختلف اقتصادي استان به شركت‌كنندگان عرضه شد.
وي اظهار كرد: 714 پروژه با اشتغالزايي 78 هزار نفر به ميهمانان خارجي معرفي شد كه ارزش اين پروژه‌ها بيش از 400 هزار ميليارد ريال بوده است.
حسيني ادامه داد: بيش از 300ميهمانان خارجي در اين همايش حضور داشته و 77 نفر از 340 ايراني شناسايي شده به همراه بيش از 200نفر از نمايندگان شركت‌هاي معتبر خارجي در اين همايش حضور يافتند.
رئيس سازمان اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي تاكيد كرد: 601 مهمان از خارج از كشور در اين همايش حضور يافتند كه در كنار اين تعداد شهروندان استاني نيز در اين همايش حضور برجسته داشتند.
وي، خواستار انتشار اطلاعات كلي و بروشورهاي مربوط به فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در آينده شد و گفت: ارائه اطلاعات مناسب و گسترده موجب خواهد شد تا سرمايه‌گذاران در انتخاب فرصت سرمايه‌گذاري موفق عمل كنند.
حسيني گفت: در هفت پانل تخصصي سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري 393 پروژه با ارزش بيش 26ميليارد و 300 ميليون دلار در اين همايش به امضا رسيد.
رئيس سازمان اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي خاطرنشان كرد: در داخل كشور بيش از 120 نشريه و روزنامه و بيش از 30 خبرگزاري بين‌المللي اين همايش را پوشش دادند.


نوشته شده در   سه شنبه 14 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode