ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 تير 1390     |     کد : 21748

عظمت بازار تاريخي تبريز باور نكردني است

مهندس معمار آثار باستاني و تاريخي و سرمايه‌گذار خانه‌هاي تاريخي آلماني در بازديد از آثار تاريخي تبريز گفت: شكوه و عظمت بازار تاريخي تبريز باور نكردني است.

 مهندس معمار آثار باستاني و تاريخي و سرمايه‌گذار خانه‌هاي تاريخي آلماني در بازديد از آثار تاريخي تبريز گفت: شكوه و عظمت بازار تاريخي تبريز باور نكردني است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، جورج ميلر در ديدار با رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، معماري آذربايجان را در نوع خود منحصر به فرد عنوان كرد و اظهار داشت: تبريز و آذربايجان شرقي با چنين تاريخ و قدمتي مي‌توانند بسترهاي مناسبي براي سرمايه‌گذاري در زمينه اماكن تاريخي باشد.
وي در اين ديدار براي سرمايه‌گذاري در اماكن تاريخي و حضور در پروژه‌هاي مرمتي و بهره‌برداري از آنها در قالب طرح‌هاي مختلف براي بيشتر كردن جاذبه‌هاي استان و تبديل خانه‌هاي تاريخي به اماكن اقامتي، اعلام آمادگي كرد.
تراب محمدي رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي نيز در اين ديدار به وجود آثار متعدد تاريخي از قبيل بازار ها و مساجد تاريخي، خانه هاي قديمي، مدارس و حمام‌هاي تاريخي اشاره كرد و گفت: طي سال‌هاي اخير مرمت آثار تاريخي يكي از سياست‌هاي اصلي و مهم سازمان بوده تاكنون نيز پروژه‌هاي ارزشمندي در رابطه با حفظ و مرمت آثار صورت گرفته است و مورد تحسين مجامع و كارشناسان بين المللي از جمله يونسكو قرار گرفته است‌.
وي افزود: سازمان ميراث فرهنگي به دنبال سياست توسعه صنعت گردشگري و همچنين حفظ و نگهداري آثار تاريخي و باستاني از هر گونه فرصت و پيشنهادي براي پيشبرد هر چه بهتر اين امر استقبال مي‌كند و بديهي است فرصت حضور سرمايه‌گذاران آلماني نيز براي ما مهم است‌.


نوشته شده در   دوشنبه 13 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode