ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 تير 1390     |     کد : 21688

آغاز چهارمين جشنواره تابستاني تبريز

چهارمين دوره جشنواره تابستاني تبريز با حضور جمع كثيري از هنرمندان، مديران و مسئولان فرهنگي هنري استان ، شهردار تبريز و شهروندان تبريزي در مجتمع رفاهي تفريحي ائل‌گلي گشايش يافت.

 چهارمين دوره جشنواره تابستاني تبريز با حضور جمع كثيري از هنرمندان، مديران و مسئولان فرهنگي هنري استان ، شهردار تبريز و شهروندان تبريزي در مجتمع رفاهي تفريحي ائل‌گلي گشايش يافت.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، حسين نجفي مدير‌عامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز در مورد چهارمين جشنواره تابستاني تبريز گفت: برنامه‌هاي چهارمين جشنواره تابستاني در قالب پنج بخش محتوايي است و برنامه‌هاي تدوين شده براي عموم مردم در نظر گرفته شده است و انتظار مي‌رود كه اين جشنواره بتواند به مطالبات و نيازهاي فرهنگي مردم پاسخ دهد.
وي افزود: برگزاري جنگ تابستاني محلات توسط شهرداري‌هاي مناطق و سازمان‌هاي وابسته شهرداري تبريز از جمله برنامه‌هاي چهارمين جشنواره تابستاني امسال تبريز است.
نجفي در ادامه با اشاره به اهداف تبيين شده براي جنگ تابستاني محلات گفت: 30 برنامه براي جنگ تابستاني محلات در قالب چهارمين جشنواره تابستاني تبريز در نظر گرفته شده است كه احياي هويت فرهنگي محلات و بازيابي اصالت‌هاي فرهنگي محلات تبريز از جمله اهداف تعيين شده براي آن به شمار مي‌رود.
رئيس ستاد برگزاري چهارمين جشنواره تابستاني تبريز همچنين راه‌اندازي فرهنگسراي تابستاني تبريز در پارك ائل‌گلي را به عنوان دومين سرفصل برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي چهارمين جشنواره تابستاني تبريز عنوان كرد و افزود: اين فرهنگسرا با هدف ارتباط مستقيم با شهروندان و مسافران تابستاني به مدت يك ماه با برنامه‌هاي متنوع در پارك ائل‌گلي با هدف معرفي توانمندي‌هاي هنري هنرمندان تبريز برپا خواهد شد.
نجفي در بخش ديگري از سخنان خود از برگزاري جشن‌ها و آيين‌هاي خاص با محوريت مناسبت‌هاي مذهبي به عنوان بخشي ديگر از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي چهارمين جشنواره تابستاني تبريز ياد كرد و اظهار داشت: برگزاري جشن‌هاي ويژه روز ميلاد حضرت امام حسين (ع) و بزرگداشت روز پاسدار، روز جانباز، نيمه شعبان و ديگر اعياد از جمله ديگر برنامه‌هاي در نظرگرفته شده براي چهارمين جشنواره سراسري تبريز به شمار مي‌رود.
رئيس ستاد برگزاري چهارمين جشنواره تابستاني تبريز، انتشار چند عنوان ويژه‌نامه و نشريه را از ديگر برنامه‌هاي سازمان اعلام كرد و افزود: سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز دو عنوان نشريه جديد خود را همزمان با برگزاري اين جشنواره منتشر و توزيع خواهد كرد.
وي، از برگزاري برنامه‌هاي خاص، نظير كوهپيمايي و پياده‌روي همگاني، برگزاري شب‌هاي شعر و موسيقي به عنوان برنامه‌هاي اصلي چهارمين جشنواره تابستاني تبريز خبر داد و گفت: زمان و محل برگزاري اين برنامه‌ها از طريق ستاد اطلاع‌رساني جشنواره اعلام ميشود.


نوشته شده در   شنبه 11 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode