ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 6 تير 1390     |     کد : 21468

تبريز به شهري مدرن تبديل مي‌شود

شهردار تبريز گفت: شهر تبريز در سايه جذب اين حجم از سرمايه‌گذاري‌ها و نيز اجراي برنامه پنج ساله سوم، در افق تبريز 95 به عنوان شهري آباد و پيشرفته با زيرساخت‌هاي يك شهر مدرن مطرح ميشود.

 
شهردار تبريز گفت: شهر تبريز در سايه جذب اين حجم از سرمايه‌گذاري‌ها و نيز اجراي برنامه پنج ساله سوم، در افق تبريز 95 به عنوان شهري آباد و پيشرفته با زيرساخت‌هاي يك شهر مدرن مطرح ميشود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين در آيين كلنگ‌زني مسجد و پارك آبي در شهرك خاوران تبريز اظهار داشت: با اجرا و بهره‌برداري از اين دو پروژه مشاركتي در شهرك خاوران و به موازات آن تسريع مراحل واگذاري قطعات باقيمانده و نيز صدور مجوزهاي ساخت، شهرك خاوران وارد مرحله جديدي از روند توسعه و آباداني خود خواهد شد و اين اتفاقي است كه از سال‌ها قبل شهروندان و مديران شهري انتظار آن را مي‌كشيدند.
شهردار تبريز در ادامه از واگذاري بالغ بر يك‌ هزار فقره از قطعات مسكوني و تجاري خدماتي شهرك خاوران به مالكان و نيز صدور مجوزهاي قانوني ساخت و ساز به صدها ملك طي يك سال گذشته به منظور تسريع روند ساخت و ساز در اين شهرك خبر داد و ابراز اميدواري كرد اين روند در سال‌ جاري نيز ادامه داشته باشد.
نوين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت اجراي اين دو پروژه مدرن و بزرگ در شهرك خاوران افزود: علاوه بر رونق اقتصادي و عمران و آباداني در اين شهرك، اجراي طرح‌هاي مذكور به طور مستقيم براي يك ‌هزار نفر و به طور غير‌مستقيم براي 5 هزار نفر اشتغال ايجاد خواهد كرد.
وي همچنين برپايي سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان را فرصتي ايده‌آل براي فعال‌سازي ظرفيت‌هاي توسعه‌اي تبريز اعلام و خاطرنشان كرد: شهرداري تبريز كه در همايش دوم موفق به جذب 50 هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري بخش خصوصي شد، طي دو سال گذشته توانسته است 25 هزار ميليارد ريال از اين سرمايه‌گذاري‌ها را به مرحله اجرا برساند و مابقي نيز در حال اجراست.
نوين در عين حال از هدف‌گذاري شهرداري تبريز براي جذب بالغ بر 100 هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري جديد بخش خصوصي در قالب همايش سوم خبر داد و يادآور شد: شهرداري تبريز به عنوان مسوول مستقيم كميته عمران و توسعه شهري، با آماده‌سازي 200 بسته مهم سرمايه‌گذاري به دنبال تحقق اين هدف است.
وي اذعان داشت: شهر تبريز در سايه جذب اين حجم از سرمايه‌گذاري‌ها و نيز اجراي برنامه پنج ساله سوم، در افق تبريز 95 به عنوان شهري‌ آباد و پيشرفته با زيرساخت‌هاي يك شهر مدرن مطرح خواهد شد.


نوشته شده در   دوشنبه 6 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode