ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 2 خرداد 1403
چهارشنبه 2 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 5 تير 1390     |     کد : 21413

مبارزه با مواد مخدر بايد جهاني شود

نماينده مردم شهريار در مجلس گفت: مبارزه با مواد مخدر بايد جهاني شود.

نماينده مردم شهريار در مجلس گفت: مبارزه با مواد مخدر بايد جهاني شود.

حسين گروسي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهريار اظهار داشت: امروز مواد مخدر مهمترين معضلي است كه جوامع جهاني را گرفتار كرده و هيچ كشوري نمي‏تواند كه خود را مصون از اين مسئله بداند.
وي تصريح كرد: باندهاي بزرگ مافيايي و قاچاق مواد مخدر تمام مردم در سراسر جهان را هدف قرار داده و با استفاده از ناآگاهي جوانان و نوجوانان بسياري را در دام مرگ گرفتار كرده‌اند.
اين مسئول افزود: بنابراين معضل سوداگران مرگ تنها يك كشور يا جوامعي خاص را با خطر روبه‎رو نساخته و تمامي ممالك دنيا از اروپا تا آفريقا با اين بحث دست‌ به گريبان هستند.
گروسي تاكيد كرد: در چنين شرايطي راهكارهاي مبارزه با مواد مخدر نبايد تنها از سوي چند كشور اجرا شده و پليس بين‌الملل بايد با همكاري تمامي كشورها، مبارزه‌اي همه‎جانبه و قاطع را آغاز كند.
وي با بيان اينكه سن مصرف مواد افيوني به ويژه مخدرهاي جديد و صنعتي كه آثار تخريبي بيشتري نسبت به مواد مخدر سنتي مانند ترياك و هروئين دارند، در كل جهان كاهش يافته، گفت: متاسفانه امروز سن مصرف به سنين نوجواني و حتي زير 14 سال رسيده كه اين امر بسيار خطرناك است.
نماينده مردم شهريار با اشاره به فرارسيدن پنجم تيرماه روز جهاني مبارزه با مواد مخدر گفت: براي رهايي بشريت از اين بلاي خانمان‌سوز، همه دولت‌ها بايد دست به دست هم داده و مبارزه‌اي جهاني را آغاز كنند.
گروسي اظهار داشت: موقعيت جغرافيايي ايران و همسايگي با افغانستان به عنوان بزرگ‌ترين توليد كننده مواد مخدر، مسئوليت‌هاي خطيري به‎عهده جمهوري اسلامي ايران گذاشته است كه بدون همكاري مجامع جهاني و دولت‌هاي مختلف، مبارزه كشورمان به نتيجه نخواهد رسيد.
وي تاكيد كرد: كشورهاي غربي نبايد تصور كنند كه ايران به تنهايي وظيفه مسدود كردن ترانزيت مواد مخدر از افغانستان را به‎عهده داشته و بايد به انجام وظائف خود تن دهند.


نوشته شده در   يکشنبه 5 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode